دبیر اجرایی همایش کله‌باد از ارسال 50 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش يافته به نقل از لور، امین آزادبخت در اين خصوص گفت: با توجه به تماس‌های مکرر پژوهشگران و اساتید با دبیرخانه همایش مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات، این مهلت تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ارسال، مقالات در اختیار هیأت داوران قرار خواهند گرفت و پس از 10 روز، نتایج داوری در پایگاه اطلاع‌رسانی همایش درج خواهد شد.

مدیر اداره فعالیت‌های ادبی و هنری جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به زمان برگزاری این همایش افزود: به حول و قوه الهی این همایش پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که تا کنون 50 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده‌، خاطرنشان کرد: مقالات برگزیده همایش در پایگاه اطلاع‌رسانی علمی جهاد دانشگاهی SID نمایه خواهد شد.

آزادبخت با اشاره به محورهای این همایش اظهار کرد: نقش ادبیات بومی در اتحاد و وحدت جامعه، بررسی علل گریز از زبان قومی در لرستان، نقش ادبیات بومی لرستان در غنای فرهنگی ایران، آسیب شناسی و شناخت چالش‌های ادبیات بومی در لرستان، تجلی ولایت اهل بیت(ع) در ادبیات بومی لرستان، ادبیات مقاومت در لرستان، ادبیات فولکولوریک و نقش آن در فرهنگ لرستان، نقش قصه‌ها و متل‌ها در شخصیت‌پذیری و شخصیت‌سازی مردم لرستان و راه‌های حفظ و احیاء زبان و ادبیات بومی در لرستان از محورهای این همایش هستند.

وي در ادامه بيان داشت: اهل قلم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، اصفهان، مرکزی، لرستان، ایلام، کرمانشاه و دیگر استان‌های لرنشین می‌توانند آثار خود را با این همایش ارسال کنند.

آزادبخت در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی kallahbad.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 06613217477 تماس بگیرند.