یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فیلم مستند "برای گونگادین بهشت نیست" به نویسندگی و کارگردانی سیدغلام‌رضا نعمت‌پور كارگردان لرستاني به  چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه بام ایران راه یافت.

به گزارش يافته، فیلم "برای گونگادین بهشت نیست" دوازدهمین اثر سید غلامرضا نعمت‌پور و ششمین فیلم مستند وی می‌باشد که به زودی در جشنواره فیلم کوتاه بام ایران در شهرکرد به نمایش درخواهد آمد.

این فیلم حضور موفقی را در جشنواره‌های بین‌المللی آغاز کرده است و به عنوان یکی از نمایندگان سینمای ایران در جشنواره فیلم آمریکا حضور خواهد یافت.

نعمت‌پور کارگردان این فیلم مستند در خصوص موضوع فیلم گفت: این فیلم، داستان زندگی "علی میردریکوند" نویسنده مهجور لرستانی است  که پس از 50 سال توانستیم گره‌های کور سرگذشت زندگیش را واکاوی کنیم.

وی در ادامه افزود: چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از دهم تا سیزدهم تیرماه سال 1392 به مدت 4 روز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

در این جشنواره هنرمندان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری حضور دارند. و من امیدوارم فیلم‌سازان لرستانی بتوانند چهره متفاوت و قدرتمندی از سینمای استان را به نمایش بگذارند.

لازم به ذکر است بیش از دو هزار و 158 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که میزان آثار ارسالی به این جشنواره نسبت به سال گذشته با رشد 10 درصدی همراه بوده است.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا