فرمانده انتظامی استان لرستان از بازداشت 3 نفر از نزديكان قاتل معلم بروجردي به سردار محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان- يافتهجرم كمك كردن به فرار وي خبر داد.
به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی لرستان، سردار محمد قنبری اظهار كرد: قاتل فراري هنوز دستگیر نشده اما پلیس آگاهی لرستان اقدامات جدی برای دستگیری وي انجام داده است و اميد مي‌رود وي به زودي دستگير شود.
وی افزود: با توجه به اهميت موضوع سرهنگ دالوند رئیس پلیس آگاهی استان لرستان برای پی‌گیری این موضوع به شخصه در بروجرد مستقر شده است.
قنبري اظهار داشت: پلیس به سرنخ‌های بسیار مهمي برای دستیگری قاتل مرحوم محسن خشخاشي رسیده است.
فرمانده انتظامی استان لرستان از دستیگری 3 عضو خانواده‌ي این دانش‌آموز به خاطر کمک به فراري دادن او از دست پلیس خبر داد و گفت: هم‌اکنون این 3 نفر از جمله پدر و پدربزرگ وي كه قاتل را فراري داده‌اند در بازداشت به سر می‌برند تا تحقيقات لازم در ارتباط با نحوه‌ي فرار وي و مخفي‌گاه احتمالي قاتل مشخص شود.
مطابق قانون، هر كس به شخصي قاتل براي فرار از دستگيري كمك كند به يك تا 3 سال و هر كس به وي پناه دهد تا مخفي شود نيز به يك تا سه سال زندان محكوم مي‌شود.
قابل ذكر است "محمد كلهر" 15 ساله صبح روز شنبه يكم آذرماه در دبيرستان حافظي بروجرد با زدن 3 ضربه چاقو به مرحوم "محسن خشخاشي" دبير فيزيك اين مدرسه باعث مرگ وي شد. دليل اصلي مرگ، پارگي شريان‌هاي حياتي ناحيه گردن به دليل اصابت يكي از ضربات چاقو به شاه‌رگ اين معلم فقيد بوده است.