فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و جمع‌آوري معتادان خياباني خبر داد.
به گزارش امور اجتماعی و اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد، سرهنگ حسين نجفي  در اين زمينه بيان داشت‌: به منظور ارائه خدمات مطلوب و افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت مردم‌، با استفاده از تمام توان كلانتري‌ها و پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و پشتيباني واحدهاي يگان امداد اين طرح در سطح محله‌ها و معابر شهري خرم‌آباد به مرحله اجرا درآمد.
وي در ادامه اظهار كرد: در اين طرح واحدهاي اجرايي  تعداد 40 دستگاه خودرو و تعداد 34 دستگاه موتور سيكلت كه در حوالي پارك‌ها‌، مدارس و معابر ايجاد مزاحمت‌، آلودگي صوتي و به صورت پلاك مخدوش بوده توقيف و جهت اعمال قانون روانه پاركينگ شدند.
اين مقام مسوول در ادامه افزود‌: در اين طرح تعداد 117 معتاد خياباني كه باعث خدشه‌دار كردن چهره شهر مي‌شدند جمع‌آوري و به كمپ‌هاي مجاز جهت ترك اعتياد تحويل شدند.
 طرح ارتقا امنيت اجتماعي با قوت در خرم‌آباد اجرا مي‌شود + عكس
انهدام  4 باند سرقت و كشف 113 فقره سرقت
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد از انهدام 4 باند سرقت و كشف 113 فقره سرقت خبر داد
سرهنگ نجفي اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي و قاطع با سرقت و جلب رضايت مردم‌، عوامل پليس آگاهي اين شهرستان طي 3 ماه گذشته با استفاده از رصد دقيق جرائم و همچنين استفاده از گشت‌هاي پنهان موفق به شناسايي و  انهدام 4 باند كه در راستاي سرقت محتويات و قطعات خودرو‌، سرقت احشام‌، كيف‌قاپي و موبايل‌قاپي فعاليت داشته‌، شدند.
نجفي در ادامه بيان داشت‌: از مجموع 4 باند متلاشي شده 9 سارق و 4 مال‌خر دستگير شدند كه پس از تحقيقات و بازجويي‌هاي فني جمعاً به 113 فقره انواع سرقت شامل تعداد 86 فقره سرقت محتويات و لوازم داخل خودرو‌، 17 فقره كيف‌قابي و 10 فقره سرقت احشام اعتراف كردند.
وي در ادامه  اظهار داشت: همچنين از مخفي‌گاه سارقان مقادير قابل توجهي اموال مسروقه شامل 20 دستگاه ضبط خودرو‌، 26 رأس احشام كشف و ضبط كه اموال پس از شناسايي‌، تحويل مال‌باختگان گرديد.
اين مقام مسوول افزود‌: ماموران پرتلاش مجموعه انتظامي شهرستان به طور شبانه‌روزي و با هوشياري و اقتدار كامل با سارقان برخوردي قاطع و قانوني خواهند داشت‌.
 طرح ارتقا امنيت اجتماعي با قوت در خرم‌آباد اجرا مي‌شود + عكس
كشف 30 فقره انواع سرقت و دستگيري  18 نفر سارق
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد همچنين از دستگيري  18 نفر سارق و کشف 30 فقره انواع سرقت در سطح شهر خرم‌آباد خبر داد.
نجفي بيان داشت: در راستاي مبارزه جدي و قاطع با سارقان و همچنين  افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعي شهروندان، عوامل انتظامي اين شهرستان با رصد و هوشياري كامل اطلاعاتي و فعاليت شبانه‌روزي موفق به دستگيري تعداد 18 سارق شده  كه پس از تحقيقات از آنان جمعاً به 30 فقره انواع سرقت اعتراف كردند.
وي افزود: ضمن بازسازي صحنه‌هاي سرقت و شناسايي مال‌باختگان‌، اموال قابل توجهي شامل‌ 4 دستگاه خودرو مسروقه‌، 12 فقره لوازم و قطعات خودرو‌، قطعات 2 دستگاه ترانس برق‌، 8 راس اسب و ماديان از آنان كشف و ضبط گرديد.
نجفي در پايان افزود: متهمان به همراه مدارك و اموال مكشوفه تحويل مراجع قضايي شدند.