3 دانش‌آموز و  معلم آن‌ها بر اثر سيلاب شب گذشته در منطقه شوراب چگني جان خود را از دست دادند.
به گزارش یافته، 3 دانش‌آموز به اسامي امین قوچی فرزند علي سال سوم متوسطه برق صنعتی، وحید سپه‎وند فرزند مرادعلي كلاس دوم انسانی و امین رحیمی فرزند رضاعلي كلاس دوم تجربی 3 دانش‌آموز حادثه‌دیده سیلاب شب گذشته بودند.
همچنين در این حادثه "کاظم صفرزاده" معلم و سرپرست خوابگاه مركز شبانه روزي امام جعفر صادق(ع) ويسيان نیز جان خود را از دست داد.
این افراد شب گذشته به علت بيماري یکی از دانش‌آموزان و مراجعه به مرکز درمانی ویسیان جهت مداوا با خودروي پژوي 405 معلم فداكار اعزام شدند که به علت فراهم نبودن امکانات درماني در این مرکز، ناچار مي‌شوند به شهر خرم‌آباد بروند.
آن‌ها در نزديكي پارك جنگلي شورآب(30 كيلومتري خرم‌آباد) دچار مسدود شدن پل محور سراسری خرم‌آباد به پل‌دختر بر اثر سيل می‌شوند و زماني كه قصد عبور از روي پل در اين منطقه را داشته‌اند، شدت سیل و امواج خروشان ماشین آن‌ها را با 4 سرنشین مي‌بلعد.
تلاش برای پیدا کردن اجساد جان‌باختگان در این منطقه ادامه دارد و تا ساعت 11 ظهر امروز فقط جسد دانش‌آموز امين رحيمي توسط هلال‌احمر حدود يك كيلومتر پايين‌تر از محل وقوع حادثه از دامان رود كشكان پيدا شده است.
قابل ذكر است يك دستگاه پرايد نيز به مالكيت شخصي به نام يحيي جهاني، ديشب در سيلاب منطقه شورآب خرم‌آباد طعمه امواج خروشان سيل شد. زينب حيات‌الغيب که نيز سرنشين پرايد بود به طرز معجزه‌آسايي نجات پيدا کرد.

پل محل وقوع حادثه در شورآب

                                                                          مرحوم كاظم صفرزاده معلم فداكار لرستاني
                                                                     مرحوم كاظم صفرزاده معلم فداكار لرستاني