رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از دستگیری يكي از خبرنگاران پلدختر به علت شکار بز کوهی خبر داد.
به گزارش يافته به نقل از برنا، امیر‌رضا محمدی‌نژاد در اين زمينه اظهار داشت: طی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر وجود سر يك رأس کل وحشی در منزل یکی از خبرنگاران شهرستان، با گرفتن مجوز ورود به منزل اين شخص از سوی دادگستری شهرستان پلدختر و نیروی انتظامی، سر کل وحشی کشف و ضبط شد.
وی با بیان این که این کل که 10 سال سن داشته افزود: این خبرنگار متخلف به همراه پرونده به مرجع قضایی شهرستان پلدختر معرفی شد.
رییس اداره محیط زیست پلدختر گفت: این فرد در برخی از گزارش‌هاي منتشر شده‌ي خود، مردم را دعوت به همیاری با محیط زیست می‌کرد ولی متاسفانه خودش به آن‌چه می‌گوید پای‌بند نیست و عمل نمی‌کند!
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر افزود: شایسته است كه گفتار انسان هم‌چون كردار او باشد یعنی سخنی را كه می‌گوید به آن عمل کرده و سعی کند كردار نیك را رویه زندگی خود نمايد.
محمدی‌نژاد تصریح کرد: هرگز سخنی نگوید كه توانایی عمل به آن را ندارد، به‌خصوص كسانی كه الگوی زندگی فرد یا گروهی معین هستند سعی كنند با عمل به وعده و سخنان خود بتوانند نمونه عملی شایسته‌ای برای افراد باشند.
وی گفت: خبرنگاران كه در معرض دید مردم هستند بهتر است به سخنان و گفتار خود عمل کنند زیرا اعمال صالح و نیك آن‌ها سبب جذب عموم مردم به آن‌ها می‌شود.
 
يك خبرنگار در پلدختر به اتهام شكار غيرمجاز دستگیر شد!