یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرحوم سيد ميثم حمزه‌فردقاتل ورزشكار لرستاني پس از 3 سال متواري بودن، روز گذشته در جيرفت كرمان دستگير شد.
به گزارش يافته، عصر چهارشنبه هفتم مهرماه 1390 "سيد‌ميثم حمزه‌فرد موسوي" جوان 27 ساله  هنگامي كه با موتورسيكلت در حال عبور از خيابان 24 متري حكيم‌آباد خرم‌آباد بود توسط يك شرور سابقه‌دار به نام "م - ر" از ناحيه ران پا با ضربه چاقو مجروح شد و پس از انتقال به بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آْباد، ساعت 24 به دليل شدت خون‌ريزي درگذشت.
پيكرش با حضور جمع كثيري از همكارانش در شركت توزيع برق، ورزشكاران و مردم خرم‌آباد در بهشت رضاي اين شهر به خاك سپرده شد.
قاتل پس از ارتكاب جنايت از خرم‌آباد متواري و متأسفانه تا مدت‌ها اثري از وي پيدا نشد تا اين كه چندي پيش پليس شهرستان جيرفت، فردي كه براي نواميس مردم در اين شهر مزاحمت ايجاد مي‌كرد را دستگير كرد و در بازجويي‌ مشخص شد مدارك اين شخص جعلي است و وي در كار جعل اسناد نيز مشاركت دارد.
پس از بررسي و استعلام، مشخص شد اين شخص به نام "م - ر" همان قاتل فراري است كه حدود 3 سال قبل، ورزشكار لرستاني را به قتل رسانده است.
"سيد‌فضل‌الله حمزه‌فرد‌موسوي" پدر مرحوم ميثم حمزه‌فرد در گفت‌وگو با يافته مراتب تشكر و قدراداني خود را از نيروهاي تلاشگر انتظامي استان لرستان و شهرستان جيرفت اظهار داشت و گفت: از سرهنگ دالوند رئيس پليس آگاهي لرستان، سرهنگ خسروي، سرهنگ رضاپور، سرگرد سگوند، ستوان بسطامي، ستوان محمودي، ستوان دانش و ستوان قدميان كه با تلاش‌هاي خود اجازه ندادند خون به ناحق ريخته‌ي فرزندم پايمال شود، صميمانه تقدير و تشكر مي‌نمايم.
وي همچنين از سربازان گم‌نام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات و نيز نيروي انتظامي شهرستان جيرفت كه با هوشياري، در به دام افتادن اين شرور سابقه‌دار و فراري، اقدام به موقع نموده و او را دستگير كردند، تشكر و قدرداني نمود.
حمزه‌فرد كه از مداحان اهل بيت(ع) و نيز پيشكسوتان ورزش باستاني خرم‌آباد است، ضمن تقدير از زحمات قاضي كرمي‌‌عالم و حجت‌الاسلام موسوي، ابراز اميدواري كرد اين شرور سابقه‌دار هر چه زودتر به سزاي اعمالش برسد.
 

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا