یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخورد شدید دو كامیون در جاده خرم‌آباد- الشتر+ عكس/ 5 كشته در تصادف زنجيره‌اي آزادراه پل‌زالبرخورد شديد دو دستگاه كاميونت در جاده "خرم‌آباد- الشتر"، محدوده روستاي قلعه سنگي باعث محبوس شدن راننده يكي از كاميونت‌ها درون كابين خودرو شد.
به گزارش روابط عمومي آتش‌نشاني خرم‌آباد، ساعت يك بامداد امروز خبر تصادف دو كاميونت با تماس تلفني شهروندان به سامانه 125 اطلاعه داده شد كه اكيپ امداد و نجات آتش‌نشاني خرم‌آباد بلافاصله به محل تصادف اعزام شد.
پس از حضور فوري ماموران در محل حادثه و بررسي شرايط‌، مشاهده شد كه راننده يكي از خودرو‌ها درون كابين محبوس و زخمي شده است كه عمليات امداد و نجات جهت بيرون كشيدن فرد مصدوم بلافاصله آغاز شد.
با تلاش آتش‌نشانان و با نهايت دقت و رعايت كليه موارد ايمني شخص محبوس شده از كابين خودرو بيرون آورده شد و جهت مداوا به عوامل اورژانس 115 كه در محل حضور داشتند تحويل داده شد.
کارشناسان پليس علت وقوع اين تصادف را حرکت در خلاف جهت خودروي سواري پيکان اعلام کردند.

برخورد شدید دو كامیون در جاده خرم‌آباد- الشتر+ عكس/ 5 كشته در تصادف زنجيره‌اي آزادراه پل‌زال

برخورد زنجيره‌اي 4 خودرو در آزادراه خرم‌آباد- پل‌زال
برخورد 4 خودروي سبك و سنگين با يك‌ديگر در تصادف زنجيره‌اي آزادراه "خرم‌آباد- پل زال" 5 كشته و يك مصدوم بر جاي گذاشت.
ساعت 3 و نيم بامداد امروز در پي تماس تلفني با سامانه 125 مبني بر وقوع تصادف زنجيره‌اي در آزاد‌راه خرم‌آباد- پل‌زال و محبوس شدن سرنشينان خودرو‌ها‌، مركز پيام بلافاصله زنگ ايستگاه امداد و نجات و امام علي‌(ع) خرم‌آباد را به صدا درآورد كه امدادگران ايستگاه امداد و نجات به همراه آتش‌نشانان ايستگاه امام علي‌(ع) روانه محل تصادف در آزادراه قبل از تونل اول شدند.
پس از رسيدن آتش‌نشانان به محل مذكور مشاهده شد كه در اين تصادف 4 دستگاه خودروي سبك و سنگين از جمله يك دستگاه پيكان سواري، يك دستگاه پژو 405 و همچنين يك دستگاه كاميونت ايسوزو و يك دستگاه كاميون با هم برخورد كرده اند كه متاسفانه چهار نفر از سرنشينان خودروي پژو 405 و يك نفر از سرنشينان پيكان سواري در دم فوت كرده‌اند و يك نفر از سرنشينان كاميونت ايسوزو درون كابين خودرو محبوس و پاي راستش شكسته شده است.
 آتش نشانان بي‌درنگ عمليات رها سازي شخص مصدوم را آغاز كردند و پس بيرون آوردن وي از كابين خودرو وي را به عوامل اورژانس 115 حاضر در محل تحويل دادند.
آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي و شستشوي محل تصادف با تحويل به عوامل انتظامي و راهور حاضر در محل به عمليات خود پايان دادند.

خارج كردن انگشتری تنگ از انگشت دختر 17 ساله
انگشتر تنگي كه در انگشت دست دختر 17 ساله گير كرده بود و باعث تورم و درد شده بود توسط آتش‌نشانان برش داده شد.
ساعت 2 و نيم بامداد امروز نهم شهريور با مراجعه حضوري دختر 17 ساله به همراه خانواده‌اش به ايستگاه امداد و نجات آتش‌نشاني و ابراز نگراني از گير كردن انگشتر تيتانيومي در انگشت دست دختر ماموران بلا فاصله دست به كار شدند و با استفاده از دستگاه برش، انگشتر را برش داده و از دست دختر جوان خارج كردند و نگراني والدين دختر نيز رفع گرديد.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا