در ساعت۲۳ و ۵۲ دقیقه شامگاه دوشنبه ۱۸ دی بر اثر حادثه تلخ رانندگی در محور آزاد راه خرم آباد به سمت بروجرد هفت نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داد.
به گزارش یافته، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در این خصوص گفت: برخورد یک اتوبوس با ۲ دستگاه کامیون در ساعت۲۳ و ۵۲ دقیقه شامگاه دوشنبه ۱۸ دی گزارش که بلافاصله پنج کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
محسن آدینه‌وند همچنین اظهار داشت: در این حادثه که در محور مسیر رفت آزادراه خرم آباد به سمت بروجرد و در محل عوارضی رخ داد متأسفانه در دقایق اولیه هفت نقر جان باختند و ۲۱ مصدوم هم به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.
گفته می شود  به دلیل شدت جراحات وارده، حال برخی از مسافران وخیم است.
سرهنگ "محمد زارعی " رئیس پلیس راه استان هم در خصوص جزییات این جادثه به خبرنگاران گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین ۳ دستگاه خودرو اتوبوس، تریلر کشنده بنز و کامیون هوو در محور آزادراه خرم آباد – بروجرد، بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه‌های امدادی در محل حاضر شدند.
وی افزود: پس از حضور در صحنه متأسفانه بر اثر این تصادف تعداد ۷ نفر مرد فوت و مصدومان هم توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.
رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: علت تامه تصادف توسط کارشناسان در دست بررسی است که متعاقباً اعلام خواهد شد.