رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی سلسله از حمله افرادی با هویت معلوم به آمبولانس اعزامی فوریت‌های پزشکی این شهرستان خبر داد.
شهاب صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی تماسی با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان و درخواست اعزام آمبولانس برای یک فرد بیمار در روستای یارآباد از توابع بخش فیروزآباد بلافاصله یک کد آمبولانس به محل مورد نظر اعزام شد.
وی افزود: متأسفانه پس از رسیدن آمبولانس به محل مورد نظر ناگهان مردی با هویت معلوم با همراهی ۲ فرد دیگر از خانه خارج شده و با سنگ به آمبولانس اعزامی حمله‌ور می‌شوند.
صالحی با اشاره به ورود خسارات جدی به آمبولانس اعزامی از سوی این افراد عنوان کرد: متأسفانه خسارات سنگین و شدیدی به خودرو وارد شده و این موضوع سبب شده آمبولانس مذکور از چرخه امدادرسانی به شهروندان خارج شود.
وی افزود: این آمبولانس جزء آمبولانس‌های پیشرفته شهرستان بود که تجهیزات و قطعات آن به سختی تأمین می‌شود.
صالحی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حمله به تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسیده افزود: برای ضارب اصلی نیز پرونده قضایی تشکیل شده تا ضمن دریافت خسارات، برخورد قضایی لازم با نامبرده به عمل آید.
وی بیان کرد: با خارج شدن هر آمبولانس ضربه بزرگی به چرخه خدمت‌رسانی به مردم وارد خواهد شد و اعمال خشونت علیه پرسنل اورژانس سبب تأخیر در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود و از مقام محترم قضا درخواست داریم با خاطیان برخورد قضایی لازم صورت گیرد.
شهرستان سلسله از ۲ بخش مرکزی و فیروزآباد تشکیل شده و در شمال لرستان قرار دارد.