رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتویوس در آزاد‌راه خرم‌آباد- اراک ( بروجرد) نه مصدوم برجا گذاشت.
واژگونی اتوبوس در آزادراه خرم‌آباد- اراک/ نه نفر مصدوم شدندمحسن آدینه‌وند در گفت و گو با یافته بیان کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو اتوبوس در آزادراه در ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه امروز یک‌شنبه ۲۹ مردادماه به اورژانس اعلام که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اعلام این که این حادثه فوتی نداشت، گفت: در این حادثه نه نفر مصدوم شدند که بعد از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند.

علت عدم توجه از جانب راننده اتوبوس

رئیس پلیس راه استان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور آزادراه خرم آباد _ اراک به علت عدم توجه از جانب راننده اتوبوس خبر داد و  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انحراف یک دستگاه اتوبوس به داخل زمین‌های زراعی در محور آزادراه خرم آباد به اراک بلافاصله عوامل پلیس را و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند. این اتوبوس که حامل ۲۵ مسافر و در حال عبور در محور آزاد راه بوده به علت عدم توجه به جلو  از جانب راننده  اتوبوس از مسیر اصلی منحرف و پس از طی حدود یکصد متر در حاشیه راه ، در داخل زمین‌های زراعی متوقف شده است.