یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: سارق با استفاده ازجرثقیل و در پوشش خودرو‌های امدادرسان اقدام به سرقت خودرو می‌کرد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ "نبی اله قاسمی" در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه سارق یا سارقان با یک دستگاه جرثقیل اقدام به سرقت خودرو در سطح شهرستان خرم‌آباد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ خرم‌آباد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با کار‌های اطلاعاتی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای را در خرم‌آباد شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و یک دستگاه خودروی سرقتی از وی کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو با استفاده از جرثقیل در پوشش خودرو‌های امداد‌رسان اعتراف کرد.
سرهنگ قاسمی در پایان، خاطر نشان کرد: پلیس با سارقان و مخلان امنیت مماشات نخواهد کرد.
 
شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نبی اله قاسمی" درتشریح این خبراظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی توسط افراد ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر از عاملان تیراندازی شده و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس علت و انگیزه تیراندازی را اختلافات قبلی بیان کرد، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند بدون اغماض برخورد خواهند کرد.
 
دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۱ فقره سرقت در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی هویت ۴ سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد، گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی معترف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا