یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور نورآباد- هرسین خبر داد.
مهدی غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار یافته اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه امروز جمعه ۱۸ شهریورماه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در نورآباد- هرسین یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ابن سینا نورآباد انتقال یافتند.

حادثه رانندگی در جاده کوهدشت به کرمانشاه ۹ مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه پراید با خودروی سواری پیکان در جاده کوهدشت به کرمانشاه ۹نفر مصدوم شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان محمد قدمی اظهار کرد: این حادثه پنج‌شنبه شب در ۳۰ کیلومتری کوهدشت رخ داده بود که پس از مراجعه حضوری به پایگاه و اعلام حادثه ذکر شده بلافاصله ۲ تیم امدادی به محل تصادف اعزام شدند.

وی بیان کرد: تیم های امدادی پایگاه بلوران پس از رها سازی و انجام کمک های اولیه به حادثه دیدگان با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومین حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

قدمی گفت: تعداد حادثه دیدگان از این تصادف  ۱۸ نفر بودند که ۹ نفر آنان که وضعیت مصدومیت بیشتری داشتند و توسط جمعیت هلال احمر و عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و مابقی در محل درمان شدند.

✅واژگونی خودرو در محور آزادراه خرم آباد – پل زال پنج مصدوم داشت

🔹رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از فوت یک نفر مصدومیت پنج نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور آزادراه خرم آباد – پل زال خبر داد.

🔹مهدی غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار یافته اظهار کرد: ساعت 15 و 16 دقیقه امروز جمعه ۱۸ شهریورماه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور آزادراه خرم آباد – پل زال  5 نفر مصدوم شدند.

🔹وی ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان تامین اجتماعی و شهدای عشایر خرم آباد انتقال یافتند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا