یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاه‌برداران اینترنتی و کشف 250 فقره کلاه‌برداری با فروش طلا و جواهرات قسطی در فضای مجازی خبر داد.
 به گزارش روز یکشنبه یافته، سرهنگ «فرهاد ابدال چگنی» در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادي با تشکيل یک باند از طریق فضای مجازی از مردم با ترفندهای متقلبانه با فروش طلا و جواهرات قسطی کلاه‌برداری می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی و با بررسی‌های لازم مخفیگاه اعضای این باند را در شهرستان «خرم‌آباد» شناسایی کردند.
 جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه 3 نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.
 این مقام انتظامی استان، با اشاره به اینکه کلاه‌برداران در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و اذعان کردند، در فضای مجازی و از طریق اینستاگرام و تلگرام با فروش طلا و جواهرات قسطی با دریافت 20 درصد پول پیش و مابقی را درب منزل موقع تحویل طلاجات دریافت می‌کنند، از این طریق از مردم کلاه‌برداری کرده‌اند.
 وی با بیان اینکه کلاه‌برداران علاوه بر استان لرستان، در پایتخت و چندین استان کشور نیز کلاه‌برداری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با کشف 250 فقره کلاه‌برداری، با شناسایی تعدادی از مال‌باختگان تاکنون بیش از 5 میلیارد ریال کلاه‌برداری از متهمان کشف شده است.
 سرهنگ ابدال چگنی در پایان با هشدار به کلاه‌برداران که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد، فریب افراد سودجو و کلاه‌بردار را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا