46اتوبوس گرفتار در برف جاده شازند ازنا لرستان- يافته مسافر اتوبوس مسير تهران به ازنا که در جاده شازند به ازنا گرفتار کولاک شدید و برف شده بود با تلاش نيروهاي ادارات راه و شهرسازی و هلال‌احمر لرستان نجات پیدا کرد.

به گزارش افلاک لرستان، اتوبوسی که مسافران خود از تهران را به سمت شهرستان‌های دورود وازنا می‌برد، در جاده قدیم شازند و ازنا در نزذیکی ریل راه‌آهن ازناي لرستان با توجه به برف شدید، یخ‌زدگی جاده و کولاک به مدت 10 ساعت گرفتار و متوقف شد.

از ساعت 3 تا 9 صبح 46 مسافر و راننده این اتوبوس در برف و کولاک و در سرماي زير 10 درجه گرفتار بودند. در اين ميان تلاش‌های مسافران برای رهایی از این گرفتاری کارساز واقع نشد.

متاسفانه تماس‌های مسافران و راننده اتوبوس با مسوولان اداره راه و شهر‌سازی استان مرکزی نيز بي‌نتيجه بود و هیچ مسوولی از این اداره کل جوابگوی مسافران گرفتار در برف نشدند.

در این میان با پی‌گیری خبرنگاری که مسافر این اتوبوس بود و تماس با مسوولان هلال احمر و راه وشهر سازی استان لرستان، سرانجام با تماس‌های مکرر در ساعت ۹ صبح با اعزام نیروهای کمکی هلال‌احمر و دو مینی‌بوس، مسافران گرفتار شده در برف نجات یافته و به شهر‌های خود رهسپار شدند.

امیدواریم در صورت بروز حوادث غیر‌مترقبه، مسوولان در اولین ساعت در محل حادثه حضور یافته و به داد نيازمندان برسند.

به هر حال سرعت عمل و حضور فیزیکی نیروهای کمکی هلال احمر و راه‌داری لرستان در محل اين حادثه ستودنی بود و با ارسال مواد غذایی و بهداشتی به کودکان و افراد مسن کمک کردند و آنان را از خطر مرگ نجات دادند.

اتوبوس گرفتار در برف جاده شازند ازنا لرستان- يافته