یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان برخورد شاخ‌به‌شاخ خودرو پراید با تریلر در محور ازنا به اراک ۲ کشته خبر داد.
به گزارش یافته، صارم رضایی با بیان این خبر اظهار داشت: پس از تماس تلفنی با مرکز هماهنگی کنترل عملیات امداد و نجات بلافاصله دو تیم عملیاتی و همچنین خودروست نجات متشکل از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر ازنا در صحنه حاضر شدند.
وی ادامه داد: بر اثر برخورد رخ به رخ خودرو پراید با یک دستگاه تریلر در روبروی پمپ‌بنزین مومن‌آباد متأسفانه دو تن از هم‌وطنان عزیزمان در دم جان باختند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان در ادامه افزود: پس از تماس تلفنی با مرکز هماهنگی کنترل عملیات امداد و نجات بلافاصله دو تیم عملیاتی و همچنین خودروست نجات متشکل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر ازنا در صحنه حاضر شدند.
 وی گفت: به علت شدت برخورد خودرو پراید و گرفتار شدن در زیر تریلر عملیات رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا و با همکاری شهرداری مومن‌آباد صورت گرفت که هر دو سرنشین پراید پس از ۴۵ دقیقه تلاش بی‌وقفه با استفاده از ست نجات از لابه‌لای انبوهی از آهن‌آلات بیرون کشیده شدند.
رضایی در پایان گفت: اجساد که یک زن و یک مرد بودند پس از رهاسازی تحویل عوامل شهرداری شهرستان ازنا داده شد وی علت حادثه را بی‌احتیاطی و خواب‌آلودگی راننده تریلر اعلام کرد.
 


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا