یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش سر تیم مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فردی محبوس شده در اتاقی که به دلیل نشت گاز بخاری در اتاق دچار گاز گرفتگی شده بود خوشبختانه از مهلکه نجات یافت.
به گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس برقرار کرد و اظهار داشت؛ در منزلی مسکونی واقع در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد محبوس شده‌ام و بوی گاز، فضای اتاق را فرا گرفته است و احساس خفگی می‌کنم.
وی در ادامه گفت: کاربر 110 از وی سؤال می‌کند می‌توانی با پاسگاه محل و یا اقوامت تماس بگیری و فرد گرفتار در پاسخ می‌گوید نه متأسفانه تلفن همراهم فقط تماس‌های اضطراری آن فعال است و قادر به برقراری ارتباط نیستم.
سردار مهدیان نسب اظهار داشت: اپراتور مجرب 110 به‌محض دریافت خبر، شماره تلفن همراه یکی از نزدیکان مرد محبوس را از وی گرفت و بلافاصله با وی تماس می‌گیرد و ماجرا را برای وی بازگو می‌کند و موضوع را به پاسگاه انتظامی محل وقوع حادثه اعلام می‌کند.
وی در ادامه تصریح کرد: در پیگیری‌های به عمل آمده توسط سر تیم مرکز فوریت‌های پلیسی 110 محرز شد فرد مذکور به علت اختلافات ملکی با اقوامش و جروبحث و درگیری که بین آن‌ها پیش آمده در اتاقی محبوس شده و به دلیل نشت گاز بخاری در اتاق دچار گازگرفتگی شده که خوشبختانه با حضور به‌موقع مأموران و نزدیکان وی از مهلکه نجات یافت.
فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: پلیس را امین خود بدانید و در صورت داشتن هرگونه نیاز پلیسی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس بگیرید.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا