در اولین ساعات بامداد، سرپرست سازمان فوریت‌های پزشکی لرستان خبر از برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور نورآباد _نهاوند داد که در این حادثه مادر و پسری فوت کردند و 14 نفر هم مجروح شدند.
به گزارش یافته، ساعت یک بامداد امروز جمعه 15 شهریورماه 98 و بر اثر این حادثه متأسفانه به علت شدت جراحات ۲ کشته (مادر و پسر) و 13 نفر هم مصدوم شدند که به بیمارستان ابن‌سینای شهرستان دلفان و بیمارستان نهاوند انتقال یافتند.
 
۷ مجروح بر اثر تصادف دو خودرو پراید در الشتر
سرپرست سازمان فوریت‌های پزشکی لرستان در خبر دیگری اعلام کرد که در تصادف دو خودرو پراید در محور فیروزآباد-الشتر ۷ مجروح برجای گذاشت.
علاءالدین شیخی خبر از تصادفی داد که در ساعت 9 و 15 دقیقه بین دو خودرو سواری پراید در محور فیروزآباد-الشتر (روستای منصورآباد) به وقوع پیوست که در این حادثه هم ۷ نفر مصدوم شدند و به بیمارستان امام خمینی شهرستان الشتر انتقال یافتند.
 
واژگونی خودرو در جاده اراک - بروجرد یک کشته به جا گذاشت
روز جمعه به نیمه نرسیده بود که مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان هم از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در جاده اراک - بروجرد خبر داد.
صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در کیلومتر ۹ محور بروجرد اراک رخ داد که از چهار سرنشین خودرو ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند ولی متأسفانه یکی از مصدومین در بیمارستان فوت کرد.