فرمانده انتظامي استان گفت: اقدام به موقع پليس 110 و عوامل امدادي مادر و فرزند را از مرگ نجات داد.
به گزارش یافته،سردار "حاجي محمد مهديان نسب" گفت: طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام اين موضوع كه شوهرش پس از ضرب و شتم خود و فرزند خردسالش آنان را در کمد خانه حبس كرده و از منزل خارج شده است، بلافاصله وارد عمل شدند.
وی در ادامه گفت: خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور 110 اعلام می‌کند چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده‌اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تكميلي، تلفن را قطع می‌کند.
سردار مهديان نسب اظهار داشت: اپراتور مجرب 110 به محض دریافت خبر با شیوه‌های تخصصی پليسي موفق به پیدا کردن آدرس منزل مورد نظر شده و بلافاصله با اورژانس 115 نيز تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن تیم‌های امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: با حضور تیم‌های امدادي و انتظامي در محل، بعد از شكستن درب منزل، خانمي كه با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعيت جسمانی وخيمي قرار داشتند از سوي تیم‌های امدادي به مركز درماني منتقل و از مرگ حتمي نجات پيدا كردند.
فرمانده انتظامي استان افزود: در بررسی‌های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند خود را در کمد خانه محبوس کرده بود شوهر سابق وی بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل خانم مذکور مراجعه و با وی درگیر می‌شود و پس از کتک‌کاری و تخریب وسایل منزلش وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس كرده و خودش از محل متواری می‌شود.
سردار مهديان نسب حضور به موقع پليس در انجام مأموریت‌ها را يك اصل دانست و افزود: با حضور به‌موقع خود در مأموریت‌ها می‌توانیم از بسياري از وقايع پيشگيري كرد.
فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از زحمات پليس و عوامل امدادي گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه‌روز در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.
وي در پایان به شهروندان توصیه کرد: پلیس را امین خود بدانند و در صورت داشتن هرگونه نیاز پلیسی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس بگیرند.