مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در حادثه سقوط خودرو از پل کاکارضا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان مقصر نیست.
به گزارش یافته، غلامرضا آقامیرزایی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبر آنلاین در خرم‌آباد در این رابطه گفت: متأسفانه به دلیل عدم توجه راننده به علائم رانندگی و علائم خطر نصب شده در جوار پل تخریب شده کاکارضا، یک دستگاه خودرو با سرنشینان از پل سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.
وی افزود: پس از بازدید میدانی از محل حادثه که کارشناسان و مسئولان مربوطه در پلیس‌راه، شورای ترافیک، دفتر فنی استانداری و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند وجود علائم خطر و پیشگیری کافی و خاک‌ریزها توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطراف پل تائید شد و محرز گردید که اداره کل راهداری به وظایف قانونی خود عمل نموده و در این خصوص تقصیری متوجه این اداره کل نخواهد بود.

بی‌توجهی راننده به علائم هشداردهنده
آقا میرزایی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه اظهار داشت: متأسفانه راننده علائم رانندگی را رعایت نکرده و با عبور از خاک‌ریزهای دپو شده و همچنین بدون توجه به علائم هشداردهنده به راه خود ادامه می‌دهد و حادثه‌ای ناگوار را رقم می‌زند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در پایان گفت: به رانندگان عزیز مکرراً تأکید می‌کنیم که راه منتهی به این پل تا بازسازی کامل همچنان مسدود است و به هیچ در این مسیر تردد نکنند تا دیگر شاهد این‌چنین حادثه های ناگواری نباشیم.