صبح امروز تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ خرم‌آباد با حضور بر بالین مادر باردار به تولد نوزاد پسر ایشان کمک کردند.
به گزارش یافته، رفائی رئیس اورژانس لرستان گفت: صبح امروز ساعت10 و ۴۵ دقیقه صبح طی تماس تلفنی با اپراتوری اورژانس ۱۱۵ خرم‌آباد مبنی بر نیاز مادر باردار به تسهیلات زایمان به مادری باردار تقاضای اعزام آمبولانس شد.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و آدرس اعلام شده که در کوی ارتش خرم‌آباد واقع بود نزدیک‌ترین تیم عملیاتی اورژانس از پایگاه یک شهری خرم‌آباد به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار و انجام اقدامات درمانی مربوطه اقدام به انتقال مادر باردار به بیمارستان و زایشگاه عسلیان شد که در مسیر انتقال با اقدامات درمانی مناسب کارکنان اورژانس فرزند پسر در آمبولانس اورژانس خرم‌آباد متولد شد.
رفائی گفت: خوشبختانه حال مادر و نوزاد متولد شده ایشان مساعد گزارش شده و تکنسین‌های اورژانس جهت بررسی بیشتر و دریافت سایر مراقبت‌های درمانی٬ مادر و نوزاد را به بیمارستان عسلیان خرم‌آباد منتقل شدند.
وی افزود: با پیشنهاد کارکنان اورژانس به والدین نوزاد متولدشده و همچنین استقبال والدین و تقارن با تولد امام رضا (ع) در روزهای گذشته و همچنین اسم آقای علیرضا رشیدی تکنسین اورژانس این مأموریت اسم این نوزاد علیرضا نام‌گذاری شد.