شامگاه پنج‌شنبه پاساژ قائم خرم‌آباد دچار حادثه آتش‌سوزی شد و خسارت دید. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، پاساژ قائم خرم‌آباد واقع در حدفاصل دوازده‌برجی و سبزه‌میدان قرار دارد که به دلایل نامعلوم دچار سانحه حریق شده است.
در این حادثه اکثر مغازه‌های این پاساژ که به نوعی تداعی‌گر خاطرات پیوند آغازین زندگی بسیاری از شهروندان خرم آبای در سه دهه اخیر است، دچار سوختگی شد و خسارت دید.
آتش‌سوزی مهیب این پاساژ در حالی اتفاق افتاد که برابر اطلاع واصله فقط 10 باب مغازه‌اش از پوشش بیمه آتش‌سوزی برخوردار است.
آتش که بیش از 11 ساعت به طول انجامید با تلاش عوامل آتش‌نشانی و شهرداری خرم‌آباد و دیگر دستگاه‌ها مهار شد و اجازه گسترش آن به مغازه‌های هم‌جوار و حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد داده نشد.
مهار آتش که جز به لطف خدا و جان‌بر‌کفی ماموران آتش‌نشانی نبود، اما حکایت دیگری هم داشت، حکایت نداشتن امکانات و از آن مهم‌تر نداشتن برنامه برای مواجهه با چنین حوادثی.
صبح امروز نیز به روال تمام اتفاقات و حوادث سال‌های اخیر، جلسه ستاد بحران استان به ریاست استاندار لرستان بعد از وقوع حادثه برگزار شد.
در این جلسه مدیران دستگاه‌های مرتبط گزارش خود را ارائه دادند و درد اصلی آنجا بود که مطرح شد کپسول‌های اکسیژن آتش‌نشانی خرم‌آباد فقط 12 عدد است و اگر جان بر کفی مأموران نبود، خدا می‌داند چه حادثه جبران‌ناپذیری در انتظار شهر بود.
این بار هم به لطف خدا و همت آتش‌نشانان، خطر از بیخ شهر گذشت، اما لازم است علاج واقعه را قبل از وقوع انجام داد، چه‌بسا همیشه چنین شانس به ما لبخند نزدند.
و در انتها تمام‌قد می‌ایستیم و احترام می‌گذاریم به مأموران آتش‌نشانی شهر به‌خصوص چهار مأموری که در این حادثه دچار آسیب شدند و از وقوع اتفاقات ناگوار پیشگیری کردند.
گزارش تصویری این حادثه را قبل و بعد از آتش‌سوزی را از لنز دوربین مصطفی باقری و مرتضی رومیانی ملاحظه نمایید: