فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف 88 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در قالب اجرای طرح ارتقا اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "حسین نجفی " در حاشیه اجرای طرح ارتقا اجتماعی در سطح شهرستان به خبرنگار ما گفت: مأموران طرح ارتقاي امنيت اجتماعي این فرماندهی روز گذشته با محوريت برخورد با رانندگان متخلف و انتظام بخشي در سطح شهرستان 88 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در خرم‌آباد توقیف شدبه مدت 24 ساعت طرح ارتقا اجتماعی در سطح شهرستان را اجرا کردند.
وي افزود: با اجراي اين طرح 86 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو متخلف را توقيف و عمده تخلف رانندگان و راكبان وسايل نقليه توقيفي سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از كلاه ايمني، آلودگي صوتي و نداشتن مدارك رانندگي گزارش شده است.
سرهنگ نجفی ادامه داد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی خرم‌آباد در سال جاری برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر است که در اجرای این طرح ما توانستیم، 32 نفر معتاد و مظنون به خرده‌فروشی مواد مخدر و 10 نفر متهم تحت تعقیب دستگیر کنیم.
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 8 فقره سرقت در سطح شهرستان کشف و 7 نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای برقراری امنیت هر چه تمام‌تر و اجرای طرح ارتقا اجتماعی توانستند با هماهنگی دستگاه قضایی و تلاش ماموران انتظامی به پاک‌سازی برخی نقاط جرم خیز و آلوده سطح شهرستان پرداختند.
نجفی ادامه داد: آسایش حق مردم و خانواده‌ها است، این در حالی است که پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مکان‌های عمومی برای مردم هستند که باید در این مکان‌ها مأموران انتظامی پاک‌سازی شوند که در این راستا طرح ارتقا اجتماعی نیز در این مکان‌ها برگزار می‌شود.
منبع: پایگاه خبری پلیس