یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شماری از فوتبالیست‌های نسل‌های مختلف خرم‌آباد ظهر دوشنبه سوم مردادماه با حضور در منزل استاد غلامحسین برنجی پیشکسوت فوتبال لرستان، جویای حال او شدند.




به گزارش پایگاه خبری یافته، بیش از ۳۰ نفر از فوتبالیست‌های دهه‌های ۳۰ تا ۸۰ خرم‌آباد امروز به مناسبت تکریم بزرگان و پیشکسوتان به عیادت استاد غلامحسین برنجی اولین کاپیتان بومی تیم منتخب خرم‌آباد رفتند و با اهدا گل و هدایایی از سال‌ها تلاش وی برای سربلندی دیارش و سلامتی جوانان لرستانی تقدیر و تشکر کردند.
استاد غلامحسین برنجی که در دوومیدانی و بسکتبال نیز تبحر داشت، از آغاز دهه ۲۰ به فوتبال روی آورد و با تشکیل اولین تیم کُلُنی(منتخب) خرم‌آباد در آغاز دهه ۳۰ که اکثر بازیکنان آن را نظامیان و فرهنگیان غیربومی تشکیل می‌دادند، استاد برنجی نیز به عضویت تیم درآمد و مدتی بعد بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.
وی که از فرهنگیان خوشنام لرستانی است  در سمت‌های مختلف از جمله مسئول هیأت فوتبال خرم‌آباد و مربی تیم‌های خرم‌آباد و لرستان در مسابقات قهرمانی کشور نیز فعالیت داشت.
اسناد برنجی از سال ۱۳۹۲ به دلیل بیماری بسترنشین شد و با این وجود جامعه ورزش استان طی این مدت قدردان زحمات او بوده و هر ساله همراه با شماری از پیشکسوتان ورزش و آموزش و پرورش لرستان، جویای احوال ایشان بوده و گاه به عیادتش می‌روند.
 
 



خاطره گویی استاد برنجی از مرحوم محمد رنجبر کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال هنگام حضور در خرم‌آباد (۳۱ فروردین ۱۳۳۴)
عکس و فیلم: سیامک کوهگردزاده

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا