یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: به مردم قول می‌دهم که بحث پادگان به نفع مردم ۰۷ ختم به خیر شود.



سعید فتوحی در نشست خبری پنجشنبه 19 خردادماه که با موضوع پادگان 07 انجام شد، با اعلام این که ما خواهان تعامل هستیم و باید سعه‌صدر داشته باشیم، گفت: چند روز پیش در جلسه‌ای که با حضور مدیران استانداری، سرمایه‌گذار، ارتش، شهرداری برگزار شد، پیشنهاداتی را مطرح کرپیم و قرار بود بررسی شود، اما متأسفانه 18 خرداد، ارتش بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به تخریب دیوارهای پادگان 07 کردند.
فتوحی اظهار داشت: طی هفته گذشته جلسه‌ای را با حضور مسئولین استانداری، ارتش، شهرداری و سرمایه‌گذار برگزار شد و پیشنهاداتی مطرح کردیم که قرار بود ارتش آن‌ها را بررسی و با مسئولین ارشدشان هماهنگ و ما را مطلع کنند که متأسفانه دیروز ارتش با دستور ستاد کل ارتش، بدون اطلاع و هماهنگی با شهرداری خرم آباد اقدام به تخریب بخشی از دیوار پادگان ۰۷ کردند. نیرو‌های اجراییات شهرداری فوراً در محل حاضر شده و خواستار توقف تخریب شدند ولی با هماهنگی مسئولین جهت جلوگیری از هر گونه تنش صورتجلسه‌ای تنظیم و تحویل نیروی انتظامی داده شد.
شهردار خرم آباد افزود: بر اساس مذاکراتی که دیشب صورت گرفته مقرر گردید که ارتش هیچ عملیاتی را انجام ندهد تا پیشنهادات شهرداری را مورد بررسی قرار و نتیجه را اعلام کند. بنده‌امید زیادی دارم تا با ارتش به توافق برسیم و انشاالله بحث پادگان ۰۷ ختم بخیر می‌شود. طی روز‌ها و هفته‌ای آینده رفت و آمد‌های مسئولین استان به تهران و بالعکس جهت حل این مسأله صورت خواهد گرفت.
فتوحی گفت: ما مسئولین به مردم و شهرمان مدیونیم آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد پس همه با هم به دور از هرگونه‌شانه خالی کردن از توان و ظرفیت‌هایمان جهت حل این مسأله استفاده کنیم تا تحولی اساسی و ماندگار در شهرمان صورت گیرد.
وی ادامه داد:‌امید زیادی داریم تا به توافق جدیدی با ارتش برسیم و به شما قول می‌دهم که بحث پادگان ۰۷ ختم به خیر شود.
فتوحی به غیبت مدیران میراث فرهنگی در جلسات اخیر اشاره کرد و گفت: در جلسات اخیر مدیرکل میراث اصلاً حضور نداشت.

خبر: فاطمه دارابی / یافته

 




خبر: فاطمه دارابی / یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا