یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان یکشنبه صبح در خرم‌آباد و سراسر استان، برگزار شد.
به گزارش یافته، همزمان با سراسر کشور و بمناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم و مسئولان شهرستان های لرستان در راهپیمایی این روز حضوری پرشور یافتند.
در این راهپیمایی، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعار "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" جنایت‌های شیطان بزرگ را محکوم کرده و با دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
مردم خرم‌آباد در این راهپیمایی تنها رمز پیروزی در مقابل  تهدیدات رئیس جمهور آمریکا را حفظ وحدت عنوان کرده و تاکید کردند که برای پاسداری از  خون شهدا حضور خود در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را تداوم می بخشند.
 
 متناسب با منافع کشور حرکت می‌کنیم
به گزارش یافته، سید موسی خادمی صبح یکشنبه در راهپیمایي يوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دليل مخالفت آمريکا با انقلاب اسلامي و ملت ايران ريشه در ظلم ستيزي و استکبار ستيزي اين انقلاب است.
وی افزود: بنابراین به دلیل اینکه منافع، روش و منش آمریکا با انقلاب اسلامی زیر سوال رفته به طور طبیعي با ايران مخالفت و دشمني مي‌کند.
استاندار لرستان با اشاره به پیام اصلی امروز مردم در این راهپیمایی گفت: ما همچنان بر آن حرف‌ها و شعارهای اصلی انقلاب پايبند هستيم و راه انقلاب اسلامي را ادامه خواهيم داد.
وی ادامه داد: ما متناسب با منافع ملی کشور حرکت می‌کنیم و امروز مصلحت ملی در این است که مردم در خیابان‌ها حضور داشته باشند و از سیاست‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي و مسئولين کشور حمايت کنند.














نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا