یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هتل‌های بالی، دارای اتاق‌هایی شیک و مرتب هستند. دکوراسیون این هتل‌ها بسیار جذاب است و فضای آنها راحت و خودمانی طراحی شده است. این هتل‌ها اغلب استخر دارند و امکانات آنها سبب جذب مهمانان و توریست‌ها می‌شود. این هتل‌ها با وجود لوکس بودن، زیاد گران نیستند. اگر می‌خواهید بودجه کمتری در سفر به بالی برای اقامت صرف کنید، بهترین گزینه استفاده از هتل‌ها است. به هر روی هتل‌های زیبایی برای توریست‌ها در بالی تدارک دیده شده که در تور بالی می‌توانید در آنها اقامت کنید. در اینجا شما را با بهترین آنها آشنا می‌کنیم.
 
هتل تانایا
هتل تانایا در داخل کوه قرار گرفته است. نمای آن از پایین کوه به راحتی مشاهده می‌شود. اگر قصد دارید از اقامتتان لذت ببرید بهترین گزینه انتخاب هتل تانایا است. اتاق‌های پذیرایی این هتل، بسیار مجلل هستند. از امکانات این هتل زیبا می‌توان بوتیک‌های زیبا، بازار سنتی، موج سواری و غذاهای محلی آن را مثال زد. بهتر است بدانید تماشای غروب در این هتل‌های شیک و مدرن بسیار جذاب است. خوش گذرانی در کنار ساحل، دکوراسیون‌های جذاب و امکاناتی مانند کافه، کتابخانه و اینترنت این هتل زیبا را برای گردشگران جذاب‌تر کرده است.
هتل ام- بوتیک
این هتل زیبا با بلیط هواپیما در بالی، با طراحی بسیار شیکی ساخته شده است. لوکس بودن این هتل سبب شده و امکانات خاص آن از جمله، کپسول‌های خواب آرام بخش هتل، آن را برای گردشگران، جذاب کرده است. هتل ام از تمامی امکانات مدرن مانند استخر، اینترنت پر سرعت و دیگر امکاناتی که یک مهمان نیاز دارد برخوردار است.
هتل نان و مربا (bread and jam hostle)
هتل نان و مربا، یکی از جذاب ترین هتل‌های بالی است. این هتل یک هتل شیک و فشن است. اتاق‌های هتل سفید رنگ هستند و تخت‌های خوابگاهی فیروزه‌ای رنگ و مرغوبی دارند. مناظر زیبای این هتل‌ها آرامش‌بخش بوده و با حال و هوایی استوایی آنجا منطبق هستند. 
هتل نان و مربا در مرکز شهر کوتا است. توریست‌ها در این هتل می‌توانند کمی از شلوغی جزیره در امان باشند. این هتل همه نیازهایی که یک توریست ممکن است داشته باشد ، برآورده می‌کند. در هتل نان و مربا، اتاق‌های 11 تختخوابی مختلط، اتاق‌های 10 تختخوابی زنانه با 8 کپسول خواب، اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های خصوصی دو نفره برای مهمانان در نظر گرفته شده است.
هتل کاستا
این هتل در فضای دنج روستا قرار دارد. رنگ‌های هتل نیز سنتی هستند. رنگ‌های سفید و آبی هتل با فضای آرام و سرسبز مناطق استوایی منطبق است. هتل کاستا هر چه را که تصور کنید، که برای زیبایی لازم است، دارد. اصولی که هتل بر اساس آن ساخته شده، از خانه‌های قدیمی الهام گرفته است. این نوع طراحی سبب ایجاد مکانی آرامش بخش شده است. هتل کاستا به کازینو و کلاب‌ها نزدیک است، اما فضایی بسیار آرام و دلنشین برای اقامت دارد.
هتل مزرعه
هتل مزرعه با بلیط ارزان هواپیما در جنوب شهر ساحلی کانگو واقع شده است. این هتل سبک واقعی زندگی در بالی را به مهمانان خود ارائه میدهد. هتل در بین شالیزار‌های برنج و باغ‌های استوایی زیبا و رویایی قرار گرفته است. فضای اطراف هتل، طبیعت را نشان می‌دهند و طراحی داخلی هتل و امکانات شیک آن نشان دهنده جلسات یوگا و پرش از روی صخره، هستند. این تضادها شکلی زیبا از زندگی نوعی زندگی مرفه در دامان طبیعت را به تصویر کشیده‌اند. هتل مزرعه از امکاناتی همچون فروشگاه، کافه، رستوران‌ و بار در هنگام غروب خورشید، برخوردار است. امکانات موج سواری آن بسیار جذاب و رویایی است.
 
هتل کایون
هتل کایون در بالی در جایی خنک در نزدیکی کوتا است. این هتل از امکاناتی مانند بار، مغازه و رستوران‌های رو به ساحل، برخوردار است. این هتل زیبا، طراحی عالی و امکاناتی به روز و مدرن دارد. اتاق‌های هتل بر طبق نیاز مهمانان طراحی شده‌اند. برخی از اتاق‌ها ارزانتر و برخی گران‌تر هستند. اتقا‌های خصوصی هتل نیز مخصوص مهمانی است که هزینه بیشتری می‌پردازند. برای مهمانان زن، اتاق‌هایی ویژه در نظر گرفته شده است. با این حال اگر بخواهند می‌توانند از اتاق‌های ده نفره هتل استفاده کنند. هتل داون تاون در کایون نیز تازه تاسیس است. این هتل نیز امکانات خوبی دارد و می‌توانید از آن هم استفاده کنید.
هتل InDaLodge
این هتل زیبا با رزرو هتل با روش ساده در مرکز شهر ابود پایتخت هنر بالی واقع شده است. با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از محیط امن و آرام بالی بهره‌مند شده و لذت ببرید. این هتل امکانات خوبی دارد و شما با شرکت در تور بالی،  می‌توانیددر این هتل اقامت کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوید. استخرهای زیبای هتل، مبل‌های جذاب و رنگارنگ آن، چشم‌انداز کم نظیر و آبجوها و نوشیدنی‌هایی که می‌توانید استفاده کنید برای شما خاطرات خوبی می‌سازد.
 
به اعلام سایت سفر باتو ، ساختمان این هتل رویایی، در مکانی دنج ساخته شده و در کنار کامپوهان ریج است. بنابراین مهمانان هتل می‌توانند از امکاناتی مانند گشت و گذار در معابد، قایق‌سواری و دوچرخه سواری در این مکان بهرمند شده و لذت ببرند.
شما نیز با شرکت در تور بالی می‌توانید اقامتی رویایی را در یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های بالی برای خود رقم زده و خاطراتی به یادماندنی را برای خود خلق کنید.
 
 

بازگشت به بالا