یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور در «تلکام پلاس» به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای دیجیتال و سازمانی خود می‌پردازد.
به گزارش ستاد خبری مخابرات، در نمایشگاه تلکام پلاس، همراه اول در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام ۲۰۱۹)، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود، به معرفی پلتفرم‌های «سنجینه» و «آچاره» در قالب کسب و کارهای دیجیتال می‌پردازد.
بر اساس این گزارش، کارشناسان این واحدها نیز در طول برگزاری نمایشگاه به‌صورت پیوسته پاسخگوی پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهند بود.
همچنین در جریان برگزاری «تلکام پلاس» ضمن تشریح رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه‌ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه شبکه این اپراتور رونمایی خواهد شد.
بخش بازاریابی و فروش هم با تمرکز بر بخش ارائه راهکارهای سازمانی، ضمن توجه به گسترش شبکه شرکای تجاری خود در خصوص تکنولوژی‌های جدید، فروشگاه آنلاین سازمانی (B۲B) را معرفی و راه‌اندازی خواهد کرد.
 «تلکام پلاس» از روز سه‌شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و همراه اول در سالن ۳۸B پذیرای علاقه‌مندان است.


بازگشت به بالا