یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشان مدیر شایسته ملی بر سینه دکتر مجید نوریان قرار گرفت.
در کنگره‌ی تجلیل از مدیران شایسته ملی دکتر مجید نوریان، دانش‌آموخته اقتصاد، مدیرعامل گروه مواد غذایی محسن و عضو هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان مدیر شایسته‌ی ملی در ردیف مدیران نخبه‌ی ایران‌زمین قرار گرفت.
در این کنگره که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما توسط مرکز آموزش و پژوهش مدیریت ایران برگزار شد نخبگان مدیریت ایران پس از انجام ممیزی و احراز صلاحیت انتخاب و با حضور مسئولین عالی‌رتبه کشوری مورد تجلیل قرار گرفتند.
 دکتر مجید نوریان دانش‌آموخته‌ی اقتصاد است و پیش‌تر نیز در حوزه‌ی تولید علم نیز مقالات متعددی را در ژورنال‌های بین‌المللی از وی منتشر شده است.
این نخبه‌ی مدیریتی لرستانی نویسنده‌ی کتب «الگوي مصرف در اسلام و غرب» و "كتاب زمزم راز" نیز در حوزه‌ی اقتصاد می‌باشد.
بر پایه این گزارش شاخص‌های انتخاب مدیر شایسته ملی، کارآفرینی، توسعه، ابتکار و خلاقیت و نیز سابقه عملکرد بود که به منتخبین اعتبارنامه مدیر شایسته ملی از طرف مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران اعطاء شد.
برنامه‌ریزی موفق برای کارآفرینی مولد، توانایی غلبه بر موانع اقتصادی، تسریع رویدادهای سازمانی، ریسک‌پذیری در تصمیم‌گیری، توانمندسازي و خودکفایی سازمانی، ارتقا شاخص‌های مدیریتی، تمرکززدایی، حیطه نظارت وسیع، حیطه وسیع مشاغل، تجلیل از نوآوري، تعهد احساسی، یادگیري کارآفرینانه، تمرکز بر آینده جهت‌گیری کارآفرینانه، استقلال، و آوری، ریسک طلبی، فعال بودن، رقابت تهاجمی، عملکرد سازمان، رشد فروش، سودآوري، عملکرد کلی، رضایت سهامداران و... از مهم‌ترین مؤلفه‌های اصلی در انتخاب مدیر شایسته ملی بود که این نخبه‌ی جوان اقتصادی موفق به عبور از ممیزی آن‌ها و درنهایت نشان شایسته مدیر ملی شد.


بازگشت به بالا