نشست خبري گودرز كريمي فر مدير كل آموزش و پرورش لرستان - يافتهاز سال تحصيلي آينده، حقوق معلمان و دبيراني كه در آموزش و پرورش لرستان كسري ساعت موظف داشته باشند، كم مي‌شود.

به گزارش يافته، مدير كل آموزش و پرورش استان لرستان در نشست خبري با اصحاب رسانه كه در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد، با اعلام اين خبر، افزود: با تصميم وزارت آموزش و پرورش از حقوق هر دبيري كه سال آينده كم‌تر از 20 ساعت از ساعت از 24 ساعت موظف، كسري ساعت داشته باشد، كاسته مي‌شود.

"گودرز كريمي‌فر" با بيان اين كه هم‌اكنون آموزش و پرورش استان لرستان با 1700 نيروي مازاد مواجه است، اظهاركرد: ما به 1700 نفر نيرو نيز نياز داريم، اما به دليل اين كه برخي از نيروها درست سامان‌دهي نشده‌اند، به تعداد نيروهاي مازاد نيز نيروهايي داريم كه اضافه‌كار دريافت مي‌كنند و در دو شيفت كاري مشغول به خدمت هستند!

وي با بيان اين كه از سال تحصيلي آينده با اجراي اين طرح، بخشي از نيروها به غيرانتفاعي‌ها موظف مي‌شوند، تاكيد كرد: بيش‌تر معلمان ابتدايي را كه تبديل وضعيت شده‌اند، دوباره به اين مقطع باز مي‌گردانيم.

نشست خبري گودرز كريمي فر مدير كل آموزش و پرورش لرستان - يافته

مدير كل آموزش و پرورش لرستان ايجاد تحول اساسي در اين نهاد فرهنگي با استفاده از نيروهاي كارآمد و استفاده از ظرفيت موجود را از اهداف اساسي دوران گودرز كريمي فر مدير كل آموزش و پرورش لرستان - يافتهمديريت خويش برشمرد و گفت: معتقدم اگر آموزش و پرورش لرستان تا كنون در برخي شاخص‌ها موفق نبوده، هنوز هم دير نيست و بايد هر چه زودتر، برنامه‌ي جديد را عملياتي كرد.

كريمي‌فر دنبال كردن سياست‌هاي چهارگانه وزارت آموزش و پرورش در استان از جمله سامان‌دهي بهينه‌ي نيروهاي انساني را از جمله اولويت‌هاي كاري خود برشمرد و گفت: ارتقا كيفيت و بهره‌وري كار مديران آموزشگاه‌ها از ديگر سياست‌هاي وزارت است چرا كه مديران، سفيران آموزش و پرورش و به نوعي وزير دوم اين نهاد به شمار مي‌روند.

وي با تاكيد بر توسعه‌ي مشاركت‌هاي عمومي در آموزش و پرورش لرستان، از اين نهاد به عنوان "ثروتمندي فقير" ياد كرد و گفت: با وجود منابع محدود و زيرساخت‌هاي بسيار، به دنبال راه‌كارهاي مناسب هستيم و بر همين اساس چهارمين سياست ما نيز بودجه‌ريزي عملياتي است.

مدير بزرگ‌ترين و پرجمعيت‌ترين دستگاه دولتي استان لرستان با اشاره به 5 برنامه محوري آموزش و پرورش از جمله ايجاد و فراهم آوردن فرصت‌هاي عادلانه(عدالت آموزشي) براي همه‌ي كاركنان، تصريح كرد: ما به دنبال ارتقا سطح آموزش در مناطق كم‌تر توسعه‌يافته همانند مناطق برخوردار هستيم، لذا ايجاد هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي در اين مناطق جزء اهداف اصلي ما خواهد بود.

كريمي‌فر ارتقا كيفيت آموزشي(تضمين آموزشي)، توسعه امور پرورشي، تربيت‌بدني و سلامت دانش‌آموزان و نيز توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات مدارس را از ديگر برنامه‌هاي محوري اين نهاد برشمرد و گفت: تأمين، تربيت و به‌سازي منابع انساني با استفاده از اساتيد مجرب و برگزاري دوره‌هاي ضمن خدمت از راه‌كارهاي مناسب در زمينه ارتقا دانش و توانمندي نيروهاي اين نهاد خواهند بود.

قابل ذكر است در پايان اين نشست، به ابتكار "علي قرباني" رئيس اداره روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، براي نخستين بار از 8 فرهنگي فعال در عرصه رسانه‌هاي استان شامل:

1-  "كيانوش رستمي" صاحب امتياز هفته‌نامه سيمره

2-  "سودابه آزادگان" مدير مسوول سيمره

3-  "رضا جايدري" صاحب امتياز و مدير مسوول پايگاه خبري‌تحليلي يافته، صاحب امتياز ماه‌نامه جامعه و اقتصاد و عضو هيأت مديره خانه مطبوعات استان لرستان

4-   "نورالدين احمدي" صاحب امتياز و مديرمسوول دوهفته‌نامه بالاگريوه

5-   "حسين‌رضا جمشيدي" صاحب امتياز و مدير مسوول ماه‌نامه لروند

6-   "حسن ايزدي" سرپرست خبرگزاري آريا در استان لرستان و عضو هيأت مديره خانه مطبوعات لرستان

7-   "شهرام شرفي" خبرنگار پايگاه خبري‌تحليلي هوميان‌نيوز

8-   "مهدي دوست‌محمدي" مدير پايگاه خبري‌تحليلي لكنا

تقدير به عمل آمد. همچنين "امين آزادبخت" نيز به عنوان عكاس فعال حوزه آموزش و پرورش استان مورد تجليل قرار گرفت.

امين آزادبخت - يافته

 

رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 روابط عمومی آموزش و پرورش 1392-12-23 19:21
از زحمات شما در انعکاس و پوشش رسانه ای اخبار آموزش و پرورش لرستان متشکریم . آموزش و پرورش برای خدمت بیشتردر عرصه تعلیم و تربیت به مشارکت و تعامل اصحاب رسانه نیازمند است
__________________________
يافته: سلام و سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید