یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: وضعیت پروازهای فرودگاه خرم‌آباد متناسب با هزینه‌های انجام‌شده نیست و موضوع از طریق وزارتخانه‌های ذی‌ربط پیگیری خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ظهر سه‌شنبه در جلسه‌ای که با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و فرزانه شرف بافی مدیرعامل هواپیمایی ملیایران ایر در تهران برگزار شد.
استاندار لرستان با بیان اینکه طی سال‌های گذشته منابع قابل‌توجهی از اعتبارات استانی باهدف اینکه بتواند انواع هواپیماها را پذیرا باشد برای فرودگاه خرم‌آباد هزینه شده است گفت: پروازهای نامنظم فرودگاه قابل‌قبول نیست و در این خصوص پیگیری خواهد شد.
سید موسی خادمی با بیان اینکه پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از خرم‌آباد به تهران و بالعکس هم‌اکنون دارای 3 پرواز برنامه‌ای هفتگی رفت‌وبرگشت توسط هواپیمای فوکر 100 است گفت: بر اساس تفاهمات اولیه قرار بود پس از مدت کوتاهی پروازهای فوکر 100 با پروازهای نوسازی شده ATR72 جایگزین و روزانه توسط این هواپیمایی پرواز داشته باشیم که علیرغم توافقنامه؛ پروازهای موجود نیز گاه لغو می‌گردند.
وی در ادامه یادآور شد که سلامت و ایمنی پرواز برای همه ما مهم است و افزود: اگر باوجود انجام این هزینه‌ها قابلیت پروازی فرودگاه ارتقا پیدا نمی‌کرد چرا شرکت فرودگاه‌ها و وزارت راه مجوز انجام این هزینه‌ها را داده‌اند.
استاندار لرستان در این جلسه از مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خواست که نسبت به ساماندهی پروازها و برقراری پروازهای حج و پرواز به سایر شهرهای بزرگ کشور اقدام لازم را انجام دهند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این جلسه اظهار داشت: هواپیمای پهن‌پیکر قابلیت فرود در فرودگاه خرم‌آباد را ندارد و همچنین هواپیماهای ATR72 خریداری‌شده با توجه به ارتفاعات نزدیک فرودگاه امکان نشست‌وبرخاست در این فرودگاه را ندارند، گفت: این فرودگاه قابلیت پذیرش هواپیماهایی مانند فوکر را دارد و یک هواپیمای فوکر 100 در حال حاضر در حال عملیات پرواز در این مسیر است و به‌زودی با رفع نقص هواپیمای دوم؛ 3 پرواز هفتگی دیگر نیز به پروازهای موجود اضافه خواهد شد.

نتیجه تصویری برای فرودگاه خرم آباد

دیدگاه‌ها  

#1 سیدنادرصورتیان 1397-05-03 21:58
سلام پس تکلیف این همه تبلیغ جناب بازوند چه میشود.....مردم راسر کار گذاشت....
نقل قول کردن
#2 آرمین 1397-05-03 22:04
پس اون همه خرج و بوق و کرنا واسه چی بود؟

این فرودگاه این همه امکانات و پهنای باند عریض شده داره چرا هواپیمای غول پیکر نمی تونه روش فرود بیاد؟
نقل قول کردن
#3 مصطفی 1397-05-03 22:56
شما که اطلاعات و قدرت ندارید هرچی عوامل هواپیمایی کشوری گفتند قبول کنید فقط!!
نقل قول کردن
#4 شهروندخرم آبادی 1397-05-03 23:09
سلام چرانمایندگان این شهرنسبت به این نابسامانی فرودگاه که هزینه زیادی متحملشده اعتراضی به وزیرکشورووزیررا ه نمیکنندوآنهاراا ستیضاح نمیکنند
نقل قول کردن
#5 سروش 1397-05-03 23:10
.چرا به این شهر ظلم میکنند مگر جناب اقای بازوند نگفتند با ساماندهی این فرودگاه همه پروازها انجام میشود به اعتقاد من مدیربت استان زور ندارد و انها هم فهمیده اند که ما زور نداریم و کلا سعی میکنند حق مارو پایمال کنند فرودگاه دردنیا هست که وسط دوتاه کوه است این حرف ساده لوحانه است و مارو ساده فرض کردند
نقل قول کردن
#6 علی 1397-05-04 00:10
ی العجب!! پس این همه هزینه و بوق و کرنای بازوند استاندار سابق چی بود؟! آیا به مردم دروغ گفتند؟!
نقل قول کردن
#7 مجتبی 1397-05-04 00:14
این همه هزینه شده واسه این فرودگاه آخرش هیچ بودجه سایر شهرها رو خرج این فرودگاه کردن که چی بشه اونم هفته ای ۳ پرواز تازه نصفه و نیمه
نقل قول کردن
#8 اکبر-ظ 1397-05-04 08:43
بله با همین حرفهای امثال مدیر هواپیمایی است که سالها لرستان عقب نگه داشته شده. تور خدا ببینید مدیر عامل هواپیمایی چه بهانه های بی اساسی را بخورد جراید میدهد . زمانی که قصد داشتند طول باند فرودگاه را اضافه کنند هم مسئولین هواپیمایی و هم فرمانده قرارگاه خاتم اعلام کردند برای قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر طول باند فرودگاه را افزایش میدهند .پس این همه هزینه برای چه بود ؟ وقتیکه بودجه مملکت به ته دیگ میرسد برای استانهای محروم و ضعیف انواع بهانه ها را ردیف می کنند .
نقل قول کردن
#9 مهدی 1397-05-04 09:03
فرودگاه اصلی لرستان باید در دشت سیلاخور و حوالی چالانچولان ایجاد می شد که فاصله اش با همه شهرهای بزرگ استان حدود نیم ساعت می شد و وجهه اقتصادی هم داشت. الان که این همه هزینه برای فرودگاه خرم آباد شده مشخص شده که جغرافیای محل اجازه توسعه آن را نمی دهد. مگر این که بخواهیم بازهم هزاران میلیارد تومان برای کندن کوهها از بیخ و بن مصرف کنیم!!!
نقل قول کردن
#10 م ع 1397-05-04 10:37
لطفاً به این خبر که کمتر از یکسال پیش منتشر شده توجه فرمایید.
سایت شرکت ناوبری و هواپیمایی ایران به آدرس : https://www.airport.ir

"فرودگاه خرم‎آباد قادر به میزبانی هواپیماهای پهن‎پیکر می‎شود."
زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰

معاون مدیر فرودگاه خرم‎آباد در تشریح اجرای طرح توسعه این فرودگاه از افزایش 420 متری باند و تقویت و ارتقای PCN باند از 50 به 65 و توانایی نشست و برخاست هواپیماهای پهن‎پیکر خبر داد.
بهروز غلامی در گفتگو با روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، با بیان اینکه طرح توسعه باند، اپرون و پاویون فرودگاه خرم‎آباد درحال اجراست، گفت: تا پیش از اجرای طرح توسعه، اپرون فرودگاه 18 هزار متر مربع بود که گنجایش سه پرواز همزمان را داشت و در طرح توسعه از طول 3200 متر مربع به 3500 متر مربع افزایش یافت و برای فراهم شدن امکان نشست و برخاست هواپیماهای ایرباس، 420 متر به باند فرودگاه اضافه شد و عملیات افزایش 11 هزار متر مربع دیگر به اپرون نیز با اعتبار استانی رو به اتمام است و تا یک ماه دیگر به پایان می‎رسد.
نقل قول کردن
#11 سیدناصر 1397-05-04 10:38
کاپیتان رضایی خلبان برجسته هواپیمایی در اخبار شبکه دو اعلام کرد فرودگاه خرم آباد کاملا استاندارد و بی مشکله حتی ایشان گفت حاضرم بوئینگ ۷۴۷ را در خرم آباد بنشانم و مجددا پرواز کنم. قبلا هم در گذشته هواپیمایی ۳۵۰نفره در این فرودگاه نشسته. حالا جای تعجب داره این اظهار نظرها
نقل قول کردن
#12 بیرانوند 1397-05-04 10:47
به نقل از مهدی:
فرودگاه اصلی لرستان باید در دشت سیلاخور و حوالی چالانچولان ایجاد می شد که فاصله اش با همه شهرهای بزرگ استان حدود نیم ساعت می شد و وجهه اقتصادی هم داشت. الان که این همه هزینه برای فرودگاه خرم آباد شده مشخص شده که جغرافیای محل اجازه توسعه آن را نمی دهد. مگر این که بخواهیم بازهم هزاران میلیارد تومان برای کندن کوهها از بیخ و بن مصرف کنیم!!!

برادر من شما اگه واسه شهرتون فرودگاه میخوای خوب از طریق فرماندار و نماینده هاتون پیگیر احداث فرودگاه باشید. دیگه. چه معنی داره که با استدلال عجیب و غربیب میخوای مانع توسعه فرودگاه یه شهر دیگه بشی؟:؟. به قول یک بزرگی: در این دنیا برای همه جا هست فقط باید جای خودتون رو پیدا کنید
نقل قول کردن
#13 م 1397-05-04 17:53
به نقل از بیرانوند:
به نقل از مهدی:
فرودگاه اصلی لرستان باید در دشت سیلاخور و حوالی چالانچولان ایجاد می شد که فاصله اش با همه شهرهای بزرگ استان حدود نیم ساعت می شد و وجهه اقتصادی هم داشت. الان که این همه هزینه برای فرودگاه خرم آباد شده مشخص شده که جغرافیای محل اجازه توسعه آن را نمی دهد. مگر این که بخواهیم بازهم هزاران میلیارد تومان برای کندن کوهها از بیخ و بن مصرف کنیم!!!

برادر من شما اگه واسه شهرتون فرودگاه میخوای خوب از طریق فرماندار و نماینده هاتون پیگیر احداث فرودگاه باشید. دیگه. چه معنی داره که با استدلال عجیب و غربیب میخوای مانع توسعه فرودگاه یه شهر دیگه بشی؟:؟. به قول یک بزرگی: در این دنیا برای همه جا هست فقط باید جای خودتون رو پیدا کنید

احسنت ولی ای کاش همه در این استان مثل شما فکر می کردن!!!
نقل قول کردن
#14 مهدی 1397-05-04 19:02
به نقل از بیرانوند:
به نقل از مهدی:
فرودگاه اصلی لرستان باید در دشت سیلاخور ..

برادر من شما اگه واسه شهرتون فرودگاه میخوای خوب از طریق فرماندار و نماینده هاتون پیگیر احداث فرودگاه باشید. دیگه. چه معنی داره که با استدلال عجیب و غربیب میخوای مانع توسعه فرودگاه یه شهر دیگه بشی...

عزیز من، فرودگاه بروجرد در شمال این شهر و در حال ساخته - البته به عمر ما قد نمی ده. بنابراین حرف من یک پیشنهاد برای توسعه لرستانه. احتمالا همشهری های من از این پیشنهاد ناراحت می شوند ولی فرودگاه بروجرد اگر با یک تصمیم قاطع و فوری به دشت سیلاخور و مجور اتوبان در دست ساخت منتقل بشه همه شهرهای لرستان ازش بهره مند می شوند و حتی می شه بین المللی اش هم کرد. با اتوبان هم بیست دقیقه تا نیم ساعت می شه رسید به خرم آباد. الان فرودگاه قم در چهل کیلومتری (سلفچگان) داره ساخته می شه و کلا نباید فکر کنیم که فرودگاه باید چسبیده به شهر باشه. طبیعت خودتون را خراب نکنید.
نقل قول کردن
#15 مهدی 1397-05-04 19:05
به نقل از سیدناصر:
کاپیتان رضایی خلبان برجسته هواپیمایی در اخبار شبکه دو اعلام کرد فرودگاه خرم آباد کاملا استاندارد و بی مشکله حتی ایشان گفت حاضرم بوئینگ ۷۴۷ را در خرم آباد بنشانم و مجددا پرواز کنم. قبلا هم در گذشته هواپیمایی ۳۵۰نفره در این فرودگاه نشسته. حالا جای تعجب داره این اظهار نظرها
متاسفانه همین حرفهای فردی و احساسی است که حوادثی مثل سقوط خرم آباد و یاسوج را ایجاد می کند. منطقه پروازی و کاهش ارتفاع اطراف فرودگاه بیشتر از باند فرودگاه اهمیت دارد و احتمالا از اول هم کارشناسان همین را تذکر داده اند ولی استاندار وقت...
به نقل از سیدناصر:
کاپیتان رضایی خلبان برجسته هواپیمایی در اخبار شبکه دو اعلام کرد فرودگاه خرم آباد کاملا استاندارد و بی مشکله حتی ایشان گفت حاضرم بوئینگ ۷۴۷ را در خرم آباد بنشانم و مجددا پرواز کنم. قبلا هم در گذشته هواپیمایی ۳۵۰نفره در این فرودگاه نشسته. حالا جای تعجب داره این اظهار نظرها
نقل قول کردن
#16 مهدی 1397-05-04 19:11
به نقل از بیرانوند:
به نقل از مهدی:
.. مگر این که بخواهیم بازهم هزاران میلیارد تومان برای کندن کوهها از بیخ و بن مصرف کنیم!!!

برادر من شما اگه واسه شهرتون فرودگاه میخوای خوب از طریق فرماندار و نماینده هاتون پیگیر احداث فرودگاه باشید. دیگه. چه معنی داره که با استدلال عجیب و غربیب میخوای مانع توسعه فرودگاه یه شهر دیگه بشی؟:؟. به قول یک بزرگی: در این دنیا برای همه جا هست فقط باید جای خودتون رو پیدا کنید
مشکل اینجاست که پولهای کلان به اسم لرستان دارد در مرکز استان با پروژه های غیر کارشناسی اتلاف می شود و سهم بقیه استان هیچ است. حق اعتراض هم نداریم!
نقل قول کردن
#17 احمد ساکی 1397-05-04 20:56
برادران عزیز فرودگاه خرم اباد همین الان قابلیت نشست و برخواست پهن پیکرهایی تا ایرباس a320 و بوینگ ۷۴۷ رادارد چون اکنون از لحاظpcn یا همون مقاومت باند و طول و عرض استاتدارد باند پروازی جز ده فرودگاه برتر کشور هست و با تکمیل سیستم روشنایی فرودگاه حتی می تواتد جز فرودگاه های open sky کشور شود، دوستان خوبم گول حرف های مدیرا عامل هما رو نباید مسوولین بخورند ،هواپیمایی هما از ایجاد پرواز در خرم اباد شدیدا بی میل هست برای همین تنها بهانه اون ها در کنار بی اطلاعی مسوللین لرستان این شده که فرودگاه قابلیت ندارد ...فرودگاه ایلام که دقیقا بین چهار کوه و هزاران تپه ماهور هست قابلیت نشیت و برخواست پهن پیکر دارد چرا ؟ چون مسولین و مردم مطالبه گری دارد ولی فرودگاه بین المللی خرم اباد نمیتواند چون مسولین استانی کارشان فقط ستایید حرف دیگران و سکوت است.مثال میخواهید ؟ همین موضوع کافی است
نقل قول کردن
#18 تابان 1397-05-04 21:19
قبلا که فوکر صد داشتیم ای تی آر که کوچکتره
چرانباید هواپیمای بزرگتر بشینه؟! ۳۵۰۰ مترباند طولمناسبیه!!!
نقل قول کردن
#19 مجتبی 1397-05-04 21:38
به نقل از بیرانوند:
به نقل از مهدی:
فرودگاه اصلی لرستان باید در دشت سیلاخور و حوالی چالانچولان ایجاد می شد که فاصله اش با همه شهرهای بزرگ استان حدود نیم ساعت می شد و وجهه اقتصادی هم داشت. الان که این همه هزینه برای فرودگاه خرم آباد شده مشخص شده که جغرافیای محل اجازه توسعه آن را نمی دهد. مگر این که بخواهیم بازهم هزاران میلیارد تومان برای کندن کوهها از بیخ و بن مصرف کنیم!!!

برادر من شما اگه واسه شهرتون فرودگاه میخوای خوب از طریق فرماندار و نماینده هاتون پیگیر احداث فرودگاه باشید. دیگه. چه معنی داره که با استدلال عجیب و غربیب میخوای مانع توسعه فرودگاه یه شهر دیگه بشی؟:؟. به قول یک بزرگی: در این دنیا برای همه جا هست فقط باید جای خودتون رو پیدا کنید

دوستامون راست میگه از اول جانمایه این فرودگاه اشتباه بود نتیجه این میشه به جز هواپیما کوچک هیچ کارایی نداره اگه تو دشت سیلاخور بود از همه نظر بهتر بود به شهر هایه اطراف هم نزدیک بود مخصوصا بروجرد و دورود
نقل قول کردن
#20 روواکوه 1397-05-04 23:44
باید کارشناسان بین المللی بیایند و نظر کارشناسی بدهند
این فرودگاه در زمان شاه و توسط خارجی ها جانمایی شده و همه نکات فنی را در نظر گرفته اند
از مسئولین بخواهید کارشناسان خبره بین المللی بیایند و نظر فنی بدهند
نقل قول کردن
#21 سیلاخور درود 1397-05-05 12:27
فرودگاه مال قبل انقلابه

بعد آمار بیکاری و به تبع شرایط اقتصادی مردم اجازه استفاده از هواپیما رو نمیده
این خط اینم نشون
به جان خودتون اگه مجهزترین فرودگاه تو هر شهری از استان زده بشه باز با مشکل کمبود مسافر مواجه خواهد بود
حالا هی خودتون رو اذیت کنید بگید اگه فلان جا بود چی میشد چی نمیشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا