یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قبل از اعلام نفرات تيم ملي كشتي فرنگي براي اعزام به بازي‌هاي المپيك، همگان انتظار داشتند كه در وزن 84 كيلوگرم، دلاور لرستاني يعني طالب نعمت‌پور دوبنده تيم ملي را بر تن كند و براي كشورمان افتخار كسب كند، ولي هنگامي كه فهرست نهايي نفرات تيم اعزامي اعلام شد، شوك بزرگي به اهالي ورزش لرستان و كشتي‌بلدان كشور وارد آمد زيرا در عين شايستگي نفر اصلي وزن 84 كيلوگرم تيم ملي، بايد در خانه‌اش اين رقابت‌ها را تماشا مي‌كرد.

به جاي نعمت‌پور، حبيب‌اله اخلاقي به المپيك لندن اعزام شد. انتخاب نابه‌جا و نادرست اخلاقي به جاي طالب، در لندن به اثبات رسيد و اخلاقي در همان كشتي اول حذف شد تا به همه بنماياند كه اخلاقي در حد المپيك نبوده و سرمربي تيم به دلايل نامشخص طالب را از حضور در المپيك منع كرده
است. اتفاقي نادر كه فقط در اردوي فرنگي اتفاق افتاد و به نوعي قضيه‌ي يك دهه قبل غلام محمدي و بهنام طيبي را براي دوست‌داران كشتي لرستان زنده كرد.
اين اتفاق براي طالب سخت بود ولي او مي‌دانست كه براي رسيدن به موفقيت بايد ناملايمات را تحمل كند و هيچ‌كس غير از خودش نمي‌تواند به او كمك كند. نعمت‌پور 6 ماه صبر كرد تا در جام جهاني تهران اثبات كند كه در المپيك لندن در حق او ظلم شده است.
طالب در فينال جام جهاني كشتي هنگامي كه تيم ايران 4 باخت پياپي در برابر روسيه آورد با صلابت و غيرت لري‌اش حريف روس خود را كه قهرمان المپيك بود شكست داد تا اولين برد ايران در فينال رقم بخورد. هر چند اعزام نشدن به المپيك لندن تلخ بود ولي طالب به خوبي توانست اين تلخي را تحمل كند و كامش را با جام تهران شيرين كند.
اكنون پلنگ قدرتمند 28 ساله لرستان بايد بداند كه براي ادامه مسير فقط به جنگ رقبايش نمي‌رود بلكه براي ماندن در تيم ملي بايد با كادر فني هم براي اثبات شايستگي‌اش مبارزه كند!



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا