در پویشی که خطاب به استانداری، رئیس‌جمهور، مجلس شورای اسلامی، ارتش، ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین شهرداری کلید خورده، امضا‌کنندگان خواستار حفظ هویت فرهنگی و تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد هستند.



به گزارش یافته در این پویش که ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱ کلید خورد، آمده است:

پادگان ۰۷ شهرستان خرم‌آباد که تاکنون در تملک ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است، فقط یک منطقه‌ی نظامی نیست و با توجه به قدمت تاریخی و سبقه‌ی فرهنگی و موقعیت جغرافیایی‌اش، قابلیت تبدیل شدن به یک مجموعه‌ی منحصربفرد فرهنگی و گردشگری دارد.
معهذا متأسفانه هم اکنون بخش اعظم این بنای باارزش (هشت هکتار) به صورت قطعات مسکونی و تجاری تفکیک و آماده‌ی فروش شده است که ضمن از دست رفتن این فرصت بی‌نظیر برای شهر و مردم خرم‌آباد، باعث ایجاد مشکلات جدیدتری مثل ترافیک و آلودگی می‌شود.
بنابراین ما حامیان این پویش مردمی خواستار توقف روند فروش این گنجینه تاریخی و احترام به حقوق عامه مردم شهرستان خرم‌آباد با حفظ هویت این میراث فرهنگی هستیم.
 
🔹شما هم اگر خواستار حفظ هویت فرهنگی و تاریخی پادگان ۰۷ خرم‌آباد بوده و می‌خواهید این موضوع پیگیری شود وارد صفحه فارس من در خبرگزاری فارسلرستان شده و به این #کمپین بپیوندید.
 
https://www.farsnews.ir/my/c/145482
 
شایان ذکر است فارس من متعلق به مخاطبان خبرگزاری فارس بوده و همه مردم می‌توانند سوژه‌ها اخبار‌، گزارش‌ها و پویش‌های مدنظر خود را در آن به انتشار بگذارند.
سوژه‌هایی که مردم به‌عنوان سردبیران جدید خبرگزاری به خبرنگاران می‌دهند، هرچه بیشتر موردحمایت سایر مردم باشد، در سطوح بالاتری توسط خبرگزاری فارس پیگیری خواهد شد.
در حقیقت، تعداد امضای هر کمپین مشخص می‌کند که آن سوژه در چه سطحی پیگیری شود:
۵۰ امضا: پیگیری خبرنگار فارس از مسئول مربوطه
۵۰۰ امضا: انتشار گزارش کامل از ‌ایده شما در خبرگزاری فارس
۵ هزار امضا: پیگیری از بالاترین مقام مربوطه
۵۰ هزار امضا: پیگیری مطالبه شما به وسیله نمایندگان در مجلس