یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حاتم‌بخشي يك ميليارد و 80 ميليون توماني عضو شوراي شهر خرم‌آباد از جيب شهروندان- dhtjiشهرداري خرم‌آباد اين روزها حال و روز خوشي ندارد و با بحران بي‌پولي دست و پنجه نرم مي‌كند، به گونه‌اي كه در برخي مناطق بيش از 4 ماه است كه كاركنان حقوق نگرفته‌اند!

پيش‌بيني‌ مي‌شود روند فعلي تا پايان سال با شدت بيش‌تر پيش برود، اما با اين اوصاف كميسيون تجديد نظر ماده 100 قانون شهرداري مبلغ 540 ميليون و 626 هزار و 400 تومان به يك واحد تجاري متخلف واقع در خيابان علوي متعلق به آقاي "ح- ش" تخفيف داد!

نماينده شورا در اين كميسيون پس از امضاي اين برگه، سوار بر خودروي شهرداري، با در دست گرفتن موبايل و اخذ حقوق به موقع، احساس حاتم‌بخشي كرده و يك ميليارد و 80 ميليون تومان جريمه اين فرد متخلف را به 540 ميليون تومان (نصف) تبديل كرد. جريمه يك مجموعه تجاري كه بدون يك متر مربع پاركينگ، فرداروز خيابان علوي خرم‌آباد را به كانون ترافيك تبديل خواهد كرد!

شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه "كيان‌پور" معاون عمراني استاندار به عنوان نماينده وزارت كشور، تا كنون صورت‌جلسه اين حاتم‌بخشي بزرگ عضو شوراي شهر خرم‌آباد را امضا نكرده است.

اميد مي‌رود با توجه به بحران مالي شهرداري خرم‌آباد و نزديك شدن به پايان سال، مهندس مجيد كيان‌پور به عنوان معاون استاندار، ضمن بررسي پرونده‌ي مزبور، نه در حق شهرداري بلكه در حق رفتگر بينوايي كه هر روز از ساعت 4  و 5 صبح در اين سرماي سخت بايد خيابان‌ها را تميز مي‌كند و چند ماه است كه حقوق نگرفته لطف كند تا دعاي خير صدها نفر از خانواده‌هاي كارگران زحمتكش شهرداري بدرقه‌ي راه ايشان باشد.

از سوي ديگر، انتظار مي‌رود سرپرست محترم شهرداري خرم‌آباد دستور دهد تا زمان پرداخت حقوق كاركنان ديگر مناطق و سازمان‌هاي زيرمجموعه شهرداري، از پرداخت حقوق اعضاي شوراي شهر، هزينه‌ي نگه‌داري، استهلاك و بنزين خودروها و هزينه‌ي موبايل آن‌ها جلوگيري شود تا برخي اعضاي محترم شوراي شهر خرم‌آباد احساس نكنند روي گنج نشسته‌اند و مي‌توانند به همين راحتي و با يك امضا، 540 ميليون تومان از جيب شهروندان حاتم‌بخشي كنند!

روزنامه "آفتاب لرستان" / شماره 451


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا