چنين اتفاقات نادر و عجيب و غريبي در دنیای ورزش فقط ممکن است در لرستان رخ بدهد که تیم والیبال شهری به نام بروجرد قرار است در لیگ والیبال حضور داشته باشد، آن‌وقت اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال استان به جای تبریک به مردم شهر میزبان (بروجرد) به مردم شریف مرکز استان (خرم‌آباد) تبریک بگویند!
از آن عجيب‌تر، مکان تمرین اين تيم طوری زیر بنر نوشته شده است که گویا برای تمرین تیم در مرکز استان جا نبوده و فعلاً و موقتاً در سالن طالقانی بروجرد قرار است تمرینات تيم واليبال زاگرس‌پوس برگزار شود!
 قهرماني بروجرد و نصب بنر پيام تبريك به خرم‌آباد!/ لطفاً سر ما را به یک بالین بگذارید
قهرمان شد در بلخ آهنگري              به شوشتر زدند بنر براي مسگري!
جل الخالق! آن‌وقت اگر از در بروجرد یک چنین حرکتی سر بزند، به هزار مورد متهم می‌شوند ...
قابل توجه عزیزی که متن بنر را نوشته و در سطح خرم‌آباد به در و دیوار چسبانیده است: این تیم، تیم والیبال شهر بروجرد است و عرف ورزشی حکم می‌کند كه در متن بنر منتشر شده به مردم شریف و بزرگوار  بروجرد و پس از آن، استان تبریک گفته شود.
مثل این است وقتي تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد كه به لیگ فوتبال ایران صعود كرد، بنرهايي در سطح شهرهاي ديگر استان بزنند و به مردم الیگودرز يا ازنا به خاطر صعود تيم خيبر خرم‌آباد تبريك گفته شود نه به خرم‌آبادي‌ها و یا به خاطر حضور تیم فوتبال گهر دورود در لیگ برتر یکی دو سال قبل، به مردم شریف پلدختر تبریک گفته شود!
همين چندي قبل كه در يكي از كتاب‌هاي نهضت سوادآموزي كشور نام مركز استان لرستان به جاي خرم‌آباد به اشتباه بروجرد ذكر شده بود، چقدر موجب ناراحتي برخي از اهالي مركز استان شد؟! كه البته به حق و درست و ناشي از اشتباي سهوي يكي از مولفين اين كتاب بود.
منظور از قلمي كردن اين چند سطر نه دامن زدن به اختلافات كهنه و پوچ است، بلكه تأكيد بر لزوم دقت و نظارت در كارهاي صورت گرفته فرهاد داودونديادارات مي‌باشد به خصوص بنرهاي تبريك و انتصاب شايسته و ... كه با بودجه‌ي بيت‌المال و بعضاً مثل همين مورد داراي اشتباهات فاحش منتشر مي‌شوند. اميدواريم بساط رسم ناشايست بنربازي به خصوص در انتصابات مديران، هر چه زودتر برچيده شود و بودجه اين قبيل كارها صرف امور مهم‌تري گردد.
 
 برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد  داودوندی / بروجرد