یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور در گروه غرب به میزبانی کبودرآهنگ با شركت 8 استان برگزار شد و در نهايت تيم لرستان از صعود به مرحله نهايي باز ماند. به گزارش يافته، تیم‌های مجتمع توریستی علی‌صدر همدان، شهرداری سی‌سخت کهکیلویه و بویراحمد، گروه بهداشتی فیروز قزوین، مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج کرمانشاه، آبفای زنجان، هیأت‌هاي كبدي لرستان، البرز و آذربایجان شرقی طی سه روز در دو گروه چهار تیمی با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.
تيم لرستان كه در گروه دوم اين مسابقات حضور داشت با غلبه بر تيم‌هاي البرز، آذربايجان شرقي و آبفاي زنجان به عنوان سرگروه به مرحله نيمه نهايي راه يافت.
در مرحله نیمه نهایی موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج کرمانشاه 53 بر 31 مقابل آذربایجان پيروز شد و مجتمع توریستی علی‌صدر همدان در حضور تماشاگران پرشور کبودرآهنگ برابر تيم قدرتمند لرستان با حساب 26 بر 18 پيروز شد تا به همراه ثامن‌الحجج کرمانشاه جواز حضور لیگ برتر سال آینده را به دست آورد.
رقابت‌های لیگ دسته اول در گروه شرق كشور با حضور 8 در کرمان طی روزهای 7 تا 9 اسفندماه برگزار خواهد شد و 2 تیم برتر این رقابت‌ها هم به لیگ برتر سال آینده راه خواهند یافت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا