یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در ادامه ديدارهاي هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال دو تيم نفت تهران و گهر دورود از ساعت 16 شنبه 5 اسفندماه در ورزشگاه دستگردي تهران به مصاف هم رفتند که نتيجه اين ديدار در پايان 90 دقيقه با تساوي بدون گل رقم خورد.

به گزارش يافته، گهرري‌ها كه در اين بازي از چند بازيكن مصدوم و محروم خود نمي‌توانستند استفاده كنند، به هر طريقي كه بود موفق شدند از ميزبان رده پنجمي، يك امتياز كسب كنند.
نفت با اين تساوي خانگي 44 امتيازي شد ولي جايگاهش در جدول هيچ تغييري نکرد تا اين تيم همچنان در رده پنجم جدول باقي بماند. گهر هم با يک امتيازي که از اين بازي کسب کرد، جمع امتيازات خود را به عدد 19 رساند و همچنان در يک قدمي قعر جدول ماند.
اين بازي به ضقاوت شاهین حاجی‌بابایی با كمك محمدرضا منصوری و ایوب غلامزاده برگزار شد و داور در جريان بازي به محمود شفيعي و صابر محمدی از گهر و محسن یوسفی از نفت اخطار داد.
نفت تهران با تركيب حامد فلاح‌زاده، وریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل‌نعمه، میثم حسینی(۵۶ وحید حمدی‌نژاد)، علی عزتی، رحیم زهیدی(۲۷ مهدی خیری)، یعقوب کریمی، امین منوچهری، مصطفی سیفی(۸۳ لوب بابیچ) به سرمربي‌گري منصور ابراهيم‌زاده به ميدان رفت و گهر نيز با تركيب شهرام مهربان، محمود شفيعی، رضا کاردوست، محمدرضا خرسندنیا(۸۱ مجید خمیسی)، مجید خدابنده‌لو، آرمان قاسمی، عمار نیک‌کار، مجید باجلان(۷۰ ترکاشوند)، فرید عابدی، هاملت میختاریان، صابر محمدی با سرمربي‌گري محمد مايلي‌كهن با حريف مصاف داد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا