یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حرف‌های سید علی داور بازنشسته فوتبال در خصوص پیشنهاد رشوه در سال ۹۹ با واکنش تند سرپرست وقت فدراسیون فوتبال روبرو شده است حالا باید مشخص شود که علت بیان مجدد این موضوع چه بوده است.
به گزارش ورزش برخط؛ داور بازنشسته فوتبال ایران در مصاحبه‌ای جنجالی با برنامه ورزش و مردم شوک بزرگ و ادعایی را در خصوص فساد در فوتبال ایران وارد کرد، ادعا‌های او از تبانی و رشوه در سطوح مختلف فوتبال بار دیگر بحث داغ فساد در این عرصه را صدر اخبار آورده است اما موضوعی که این داور بازنشسته مطرح کرد مربوط به دوران مدیریت سرپرستی حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال است اگرچه این موضوع جنجالی در همان سال ۹۹ مطرح شد و سرپرست وقت فدراسیون فوتبال که خود از جمله افراد مبارزه در حوزه تبانی و رشوه است در همان زمان موضوع را به اطلاع حراست فدراسیون رساند و اتفاقاً حراست با پیگیری‌های ویژه برخورد انضباطی با فرد مورد نظر انجام داد و این مسوول حدود ۳ سال از میادین فوتبال و ورزش بدور بود.
اما اینکه چرا بعداز گذشت چندسال دوباره سید علی داور بازنشسته این موضوع را در رسانه ملی مطرح کرده، مورد سؤال مسوولان فدراسیون فوتبال است.
حیدر بهاروند سرپرست وقت فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این باره گفت: موضوع مورد اشاره این داور بازنشسته در همان زمان با اینکه موارد مورد استناد تنها یک فایل صوتی بود، با دستور اینجانب، توسط حراست فدراسیون مورد پیگرد قانونی قرار گرفت و تصمیمات لازم نیز اتخاذ و اجرا شده، اما این که بعد از گذشت چندسال از موضوع با اینکه حراست و کمیته اخلاق به وظایف قانونی خود عمل کرده‌اند نمی‌دانم علت مطرح شدن این موضوع از سوی این شخص چیست؟
بهاروند افزود: همان زمان به این شخص اعلام شده اگر سکه‌ای به شما داده شده می‌بایستی آن مستندات را به ارکان قضایی فدراسیون بدهند که‌ایشان گفتند موضوع تنها تلفنی بوده است.
وی افزود: در مورد این موضوع‌ها حرف و حدیث فراوان است اما تاچیزی ثابت نشوند اقدامی علیه کسی صورت نمی‌گیرد.
بهاروند در ادامه گفت: برای شفاف‌سازی از حراست فدراسیون فوتبال درخواست کردیم مستندات و مدارک قبل را بیاورند و این داور به کمیته اخلاق فراخوانده شود تا اگر در آن زمان مبلغی یا سکه‌ای در اختیار شخصی قرار گرفته است مشخص شود در غیر اینصورت باید مشخص شود چرا وی دوباره این موضوع را مطرح کرده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا