یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ترکیه با کسب 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت و مدال نقره به کشتی‌گیر لرستانی رسید.
به گزارش یافته، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 9 لغایت 11 مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران با مدال طلای پیام احمدی در وزن 48 کیلوگرم، مدال نقره احمدرضا محمدیان یار لرستانی این تیم در وزن 71 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا امیری در وزن 45 کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن 110 کیلوگرم بعنوان قهرمانی دست یافت.
در این مسابقات احمدرضا محمدیان در وزن 71 کیلوگرم(اهل  لرستان/ کوهدشت) مدال نقره گرفت.
محمدیان در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آنتونی تریتر از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 گور خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد. محمدیان در دور سوم با نتیجه 4 بر 3 لوکا لومادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر الکان باکار از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 5 مغلوب آریوناس کولیتسوپولوس از یونان شد و به مدال نقره رسید.
 
در رده بندی تیمی ایران با 113 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با 108 و گرجستان با 96 امتیاز دوم و سوم شدند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا