یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پایان روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان، مصطفی قیاسی کشتی کیر لرستانی در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز دست یافتند.
به گزارش یافته، در پایان روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت، علیرضا عبدولی در وزن 72 و علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی و مصطفی قیاسی کشتی کیر لرستانی در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز دست یافتند.
در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد مصطفی قیاسی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر حسن از بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل میرزاگالیف از قزاقستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل استینوف در حالی که 7 بر 1 پیش بود با توجه به سه اخطاره شدن این حریف روس به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس با نتیجه 3 بر 2 مغلوب و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر از سد اریک رینبوک از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.
 رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز 28 بهمن اسفندماه در شهر ولیکو ترانوو بلغارستان آغاز شده است و روز یکشنبه اول اسفند ماه به پایان می‌رسد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا