یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری در دیدار با مدیرعامل باشگاه خیبر گفت: با تمام توان از این تیم محبوب لرستانی حمایت می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی کانون، حجت والیزاده در این دیدار که مدیران بانک تجارت استان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: باید قدردان کسانی باشیم که توان و سرمایه‌شان را برای توسعه استان هزینه می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه نباید ‌انتظار داشته باشیم کسی از بیرون استان بیاید و وضعیت مطلوبی رقم بزند، افزود: باید خودمان دست به کار شویم و با تکیه بر امکانات، تخصص‌ها و داشته‌هایمان به توسعه استان کمک کنیم.
والیزاده با اشاره به خدمات ماندگار مدیرعامل باشگاه خیبر در زمان تصدی ریاست کانون کارشناسان تصریح کرد: بسیاری از زیرساخت‌های اداری از جمله نرم‌افزاری و جذب نیرو در زمان ریاست وی فراهم شده که شایسته تقدیر است.
رییس تشکل کارشناسان رسمی دادگستری عنوان داشت: حسین اسدی‌پور مدیری با توانمندی‌های متنوع و گسترده است که این ویژگی باعث می‌شود در جایگاه‌های مختلف به صورت شایسته‌ای مفید و اثرگذار باشد و مطمئنا باشگاه خیبر نیز به واسطه‌ی حضور او وضعیت مطلوبی پیدا خواهد کرد.
حجت والیزاده تاکید کرد: با تمام توان از تیم محبوب لرستان حمایت می‌کنیم
به گزارش روابط عمومی کانون، رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در این جلسه با اهدا لوح تقدیر از خدمات حسین اسدی‌پور رییس اسبق کانون تقدیر کرد.
 
 
مدیرعامل باشگاه خیبر:
آمادگی داریم امکانات و ظرفیت‌های باشگاه را در اختیار دستگاه‌ها قرار دهیم
مدیرعامل باشگاه خیبر هم در این جلسه با تقدیر از زحمات رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر با درایت وی تعامل سازنده‌ای میان کانون و دستگاه‌های مختلف اجرایی شکل گرفته که حاصل زحمات اوست و قابل تقدیر است.
حسین اسدی‌پور با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی بنیانگذار فقید کانون زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فیلی اظهار داشت: بیش از 99 درصد ساختمان‌های لرستان در گذشته فاقد اسکلت مستحکم بود که پس از راه‌اندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان و کانون کارشناسان در لرستان این وضعیت دچار تغییر اساسی شد.
وی با بیان اینکه خوشحال است که در باشگاه خیبر خدمت می‌کند، تصریح کرد: باشگاه خیبر محبوب تمام لرستانی‌های سراسر دنیاست؛ از لیدر باشگاه گرفته تا کودکی که در یکی از روستاهای شیراز علاقمند تهیه‌ی لباس تیم است تا پیرزن 90 ساله‌ای که از سرمربی تیم خواهان برد است.
اسدی‌پور خاطرنشان ساخت: این گستردگی باعث می‌ّود به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی بیشتر واقف باشیم و تلاش کنیم با به کار گیری نیروهای توانمند در پی جلب رضایت هوادارن باشیم.
مدیرعامل باشگاه خیبر با بیان اینکه تاکید ما بر توسعه است، عنوان داشت: این در حالی است که همه خواهان تغییر هستند، در حالی که تغییر مربوط به گذشته است.
حسین اسدی‌پور با اشاره به امکانات ورزشی و خدماتی باشگاه خیبر، گفت: آمادگی داریم در قالب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این امکانات را در اختیار کانون و سایر دستگاه‌ها و تشکل‌ها قرار دهیم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا