یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جریان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ دو نشان طلا توسط کاراته‌کاهای لرستانی کسب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مسابقات کاراته قهرمانی ۲۰۲۱ قاره کهن در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذرماه به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری بود، فاطمه بداق و سارینا فتحی کاراته‌کاهای شایسته لرستانی هر دو با شایستگی در اوزان مربوطه به مدال طلا دست یافتند
در وزن ۵۹- کیلوگرم جوانان، فاطمه بداق در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر از سد سیتورا رسولوا از قرقیزستان گذشت، وی در دور بعد نماینده کامبوج را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کرد و به فینال این رقابت‌ها راه یافت و در مسابقه پایانی با نتیجه قاطعانه ۹ بر صفر ژنیا آرستوا از قزاقستان را برد و طلا گرفت.
در وزن ۵۹+ کیلوگرم جوانان، سارینا فتحی دیگر نماینده استان در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر ازهر اوروزیلو از قزاقستان را شکست داد، فتحی در این مرحله به مصاف نماینده اردن رفت و در حالی که نتیجه بدون امتیاز پایان یافت با رای داوران (هانتی) فتحی برنده مسابقه معرفی شد و به فینال این مسابقات راه یافت، سارینا فتحی در فینال مقابل صلوا المنصوری از امارات با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
 
ملی‌پوشان کشورمان در مجموع با کسب ۹ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز قدرت خود را به رخ سایر حریفان کشیدند تا تیم ایران با اقتدار صدر جدول را حفظ کند. تیم قزاقستان میزبان نیز پس‌از ایران با کسب ۵ طلا، ۵ نقره و ۷ برنز با یک پله صعود نسبت به روز نخست در جایگاه دوم ایستاد و کویت نیز با ۳ طلا، ۳نقره ۴ برنز با یک پله سقوط به رده سوم جدول رسید.
مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر  تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا