یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کوهنوردان و برخی از اصحاب رسانه لرستان ضمن محکوم کردن حادثه اخیر ضرب و شتم محیط‌بانان لرستانی اعلام حمایت خود را از این قشر زحمتکش و ایثارگر اعلام کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در نشستی دوستانه که در سالن جلسات اداره محیط زیست استان برگزار شد، جمعی از ورزشکاران، کوهنوردان و اصحاب رسانه با حضور خود ضمن محکوم کردن حادثه اخیر ضرب و شتم محیط‌بانان لرستانی اعلام حمایت خود را از این قشر زحمتکش و ایثارگر اعلام کردند.
در این جلسه مدیرکل محیط زیست لرستان ضمن تقدیر و تشکر از جامعه ورزشی و رسانه‌ی استان و همچنین تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: کار محیط‌بانی به دلیل استمرار فعالیت‌هایش کاری بسیار سخت و طاقت فرساست که باعث فرسایش جسم و روح می‌شود و محیط بان به دلیل مواجهه‌ی همیشگی با خطراتی از قبیل هجوم حیات‌وحش، تیراندازی متخلفان، سقوط از ارتفاع، شرایط بد جوی جز مشاغل سختی محسوب می‌شود که اگر نیرویی به جز نیروی عشق به کار درمیان نباشد خروجی هم ندارد و بنده همواره خودم را به عنوان کوچکترین عضو جامعه محیط‌بانی کشور میدانم.
فتحی بیرانوند در ادامه با محکوم کردن حادثه اخیر که برای محیط‌بانان به وجود آمد اضافه کرد که طی رایزنی‌ها و پیگیری‌های خوبی که از طریق دادگستری و دادستان انجام شده پیگیر دستگیری و اعمال قانون برای ضاربین هستیم و درا این راه هیچگونه کوتاهی نخواهیم کرد و آنها را به اشد مجازات خواهیم رساند.
وی همچنین با اشاره به این نکته که در بحث آموزش در راستای حفظ محیط زیست همواره اصحاب رسانه و ورزشکاران به عنوان یار دوازدهم این ارگان محسوب شده‌اند یادآور شد که با وجود کم و کاستی‌های بودجه‌ای و نیروی انسانی و حوادث این‌چنینی که گاها مخرب فرهنگ غنی لرستان هستند ولی حضور در جلساتی که نمایندگان ورزشی و مردمی و رسانه‌ای که در مراسمات و همایش‌ها و آتش‌سوزی‌ها همواره در کنارمان بوده‌اند خستگی کار را از تنمان خارج می‌کند.
در ادامه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد و رییس هیات کوهنوردی  ضمن تشکر از زحمات مجموعه محیط زیست بخصوص محیط‌بانان اظهار داشت: طبیعت و کوهستان همواره به عنوان پناهگاه و محلی برای تمرین ورزشکاران و خانه دوم آنهاست و همیشه در راستای صیانت از این امانت الهی باید کوشا باشیم.
آرش قیاسیان ضمن محکوم کردن ضرب و شتم محیط‌بانان لرستانی و ابراز همدردی به نمایندگی از جامعه ورزشی خرم‌آباد گفت: برای احقاق حق و جواب قاطع قانونی به متخلفین، خواهان پیگیری‌های حقوقی هستیم تا درس عبرتی برای سایر شکارچیان متخلف باشد چون این رفتار و منش زیبنده فرهنگ لرستان نیست.
در این جلسه نمایندگانی از هیات‌های ورزش کوهنوردی، هیات قایقرانی، پیشکوستان کوهنوردی و اصحاب رسانه حضور داشتند.




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا