یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جریان هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور - گروخ الف خیبر به مصاف اروند کارون خواهد رفت.
به گزارش یافته، خیبر خرم‌آباد در ادامه هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و 45 دقیقه روز دوشنبه 13 آبان ماه در ورزشگاه تختی میزبان تیم اروند کارون خرمشهر خواهد بود.



مسابقه این دو تیم در حالی برگزار خواهد شد که عصر یکشنبه 12 آبان هفته هفتم این رقابت‌ها تیم استقلال ملاثانی صدرنشین این مسابقات در اهواز برابر فولاد نوین اهواز یک بر صفر شکست خورد؛ تا با 15 امتیاز از 7 بازی در صدر باقی بماند.
شهید قندی یزد نیز دست به کار بزرگی زد و در یزد با نتیجه 5 بر 2 شهرداری آستارا را شکست داد تا با 14 امتیاز در جایگاه دوم بایستاد.
خیبر که از شش بازی خود با 3 برد و 3 تساوی صاحب 12 امتیاز است در موقعیت مناسبی قرار دارد و در صورت پیروزی برابر اروند کارون خرمشهر، می‌تواند با امتیاز برابر با استقلال ملاثانی در صدر بایستد.
خیبر که تنها تیم بی‌شکست این گروه است در سایه حمایت تماشاگران خونگرم خود و با ارائه یک بازی فنی و منطقی می‌تواند هر 3 امتیاز این بازی را کسب کند تا با خیالی آسوده‌تر بازی‌ها را ادامه دهد.
اما حال و روز اروند کارون خرمشهر حریف این هفته خیبر خوب نیست و اوضاع تیم با حواشی همراه هست؛ در هفته گذشته برخی بازیکنان به علت عدم پرداخت مطالبات مالی در تمرینات تیم شرکت نکرده‌اند. این تیم در حال حاضر با 2 پیروزی، یک تساوی و 3 شکست و با 7 امتیاز در رده دهم جدول مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور- گروه الف قرار دارد.
قضاوت این بازی به عهده فرهاد قاسمی است و محمد حیدری، حمید صحرایی و مهدی احمدی کمک‌داوران این مسابقه هستند.
مجید شمس نیز به عنوان ناظر داوری در زمین حضور دارد.
 
هفته هفتم:
یکشنبه 12 آبان‌ماه
اتحاد کامیاران 0 - میلامهر تهران یک
فولاد نوین اهواز یک - استقلال ملاثانی 0
شهید قندی یزد 5 - شهرداری آستارا 2
 
دوشنبه 13 آبان‌ماه
خیبر خرم‌آباد - اروند خرمشهر - ساعت 14 و 45 ورزشگاه تختی خرم‌آباد
نماینده بجنورد - مس نوین کرمان
پرسپولیس گناوه - شهرداری همدان
 
سه‌شنبه 14 آبان‌ماه
شهرداری فومن - کاسپین قزوین
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا