یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دیداری دوستانه پیشکسوتان یاران خرم‌آباد با پنج گل: مجتبی پورمراد ۱۵ و ۶۰ صادق کرمی ۳۵ و سعید دولتشاه ۴۳ و ۷۵ پیشکسوتان اراک را در ورزشگاه تختی خرم‌آباد (چمن شماره دو ) با شکست بدرقه کرد.
پیشکسوتان خرم‌آباد با پنج گل اراکی‌ها را بدرقه کردند در این مسابقه پیشکسوتان یاران تا حدودی از نظر سن و سال و آمادگی بدنی از حریف اراکی خود جوان‌تر و آماده‌تر بودند. فرارهای سرعتی سعید بیات از کناره‌های زمین، بازی سازی یاسر حسنوند و صادق کرمی در مرکز میدان، حرکات پا به توپ و انفجاری سعید دولتشاه در نوک پیکان خط حمله، بازی درگیرانه و تحت فشار آرش خزایی و غلام بیرانوند اجازه ی نفس کشیدن را از قرمزپوشان اراک گرفته بود. 
از دیگر نکات فنی این مسابقه می توان به ضعف مفرط دروازبان اراک اشاره کرد که به کمتر توپی نه گفت. در بین بازیکنان اراک حسن مرادی در مرکز زمین بازی چشم نواز و زیبایی از خود به نمایش گذاشت.
پیشکسوتان یاران خرم‌آباد با مدیریت و هدایت فرزاد کرمی فرد و وحید هادی‌زاده چند سالی است که با نگاهی فرهنگی و به بهانه‌ی فوتبال، عده‌ای از فوتبالیست‌های سابق خرم‌آباد را در فضایی دوستانه گرد هم آورده،ضمن بازی به تجدید خاطرات دوران جوانی می‌پردازند. 
قضاوت بازی امروز را نبی‌اله دالوند، اردلان کاویانی و عبدالرضا سپهوند بر عهده داشتند.
از جمله پیشکسوتان صاحب نام و شاخصی که از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند، می‌توان به : حسن حسین بیگی، مسعود میرآقایی، اردشیر نعمت الهی،کرم عباسی، مهدی میرزاده، رضا حاتمی، داریوش محمودی، ولی اله خسروی( رییس هیئت فوتبال لرستان ) اشاره کرد.
اسامی بازیکنان تیم یاران خرم‌آباد: اسماعیل میرزاپور، سعید بیات، روح اله زینی وند، آرش خزایی، صادق کرمی، یاسر حسنوند، بهزاد پشت دار، سعید دولتشاه، مجتبی پورمراد، عزبز قنبری، علی نوری زاده، آرمان همتی، حمید محمودی، مجید یاراحمدی، غلام بیرانوند
 
سرمربی : فرزاد کرمی فرد
سرپرست: وحید هادی زاده
 
خبر: رضا طولابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا