یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بسکتبالیست‌های جوان لرستانی در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور (رتبه‌بندی C) دست به کار بزرگی زده و با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ تیم گیلان را شکست دادند.
به گزارش یافته، شاگردان امین پرکار بازیکن اسبق تیم ملی در حالی رو در روی شمالی‌ها قرار گرفتند که حریف از نظر جثه سر و گردنی به لرها داشت. بازیکنان لرستانی با ستاره‌ی بی‌چون و چرای خود امیررضا یاراحمدی یک بازی کم نقص و با برنامه را به نمایش گذاشتند. احمدرضا اکبری، محمدمهدی عسگری، امیرحسین یاراحمدی از لرستان و ابوالفضل تال از تیم گیلان جز برترین‌های این دیدار بودند. حضور خانواده‌ها به عنوان تماشاگر در سالن مسابقات از نکات مثبت و ارزشمند این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شد.
جوانان لرستان با کسب این پیروزی روز جمعه در دیدار فینال به مصاف تیم قدرتمند سمنان می‌رود. جدا از هر نتیجه‌ای در مسابقه فینال جوانان لرستان موفق شدند با شایستگی به سید b مسابقات جوانان کشور راه یابند.
اسامی بازیکنان لرستان: احمدرضا اکبری، پارسا پالی، امیرحسین یاراحمدی، محمدمهدی عسگری، امیرحسین مهدوی، علی کاووسی، امیرحسین رحیمی، علیرضا کمالوند، سبحان ایمانی، کیارش مرزبان، محمدحسن خورشیدی، امیر ملک
سرمربی: امین پرکار
مربی: غلام مهدوی
سرپرست: محسن پور
رقابت‌های رتبه‌بندی C  قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان خرم‌آباد در حال برگزاری است.
 

خبر: رضا طولابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا