یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر فدراسیون والیبال گفت: استان لرستان با داشتن زیرساخت‌های لازم و جوانان مستعد پتانسیل حضور در لیگ برتر را نیز دارد. استان لرستان پتانسیل حضور در لیگ برتر را داردبه گزارش یافته، مسابقات والیبال دسته دوم قهرمانی کشور هفته گذشته در لرستان به پایان رسید و تیم قزوین موفق شد روی سکوی نخست این رقابت‌ها قرار بگیرد.
امیرحسین منظمی دبیر کل لرستانی فدراسیون والیبال با سفر به محل برگزاری مسابقات از شرایط حاکم بر مسابقات دیدن کرد و تصریح کرد: استان لرستان همواره یکی از میزبانان موفق و درجه‌یک مسابقات قهرمانی کشور بوده است که در مسابقات اخیر یک بار دیگر توانست پذیرای مسابقات قهرمانی امیدهای کشور در دسته دوم باشد.
وی افزود: این استان از نظر زیرساخت، امکانات و نیروی انسانی همواره جزو بهترین‌ها بوده و به عقیده من با وجود شرایط کنونی و حمایت حامیان مالی لرستان می‌تواند در لیگ برتر نماینده داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دبیر کل فدراسیون والیبال در ادامه افزود: همدلی و حمایت همواره در استان لرستان زبانزد است و در مسابقات دسته دوم قهرمانی امیدهای کشور تمام مسؤولین با حضور در محل برگزار رقابت‌ها حمایت و همدلی خود را یک بار دیگر نشان دادند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا