یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر لزوم‌ استفاده از ظرفیت خبرنگاران درپوشش اخبار و انعکاس رویدادهای هیئت های ورزشی استان تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، علی یاور عزیزپور در جلسه هم‌اندیشی با روسای هیئت‌های ورزشی استان ضمن اشاره به‌روز خبرنگار و تقدیر از زحمات اصحاب رسانه، اظهار کرد: جامعه ورزشی از نتیجه تصویری برای علی یاور عزیزپور یافتهتلاش‌ها و زحمات و دلسوزی‌های اصحاب رسانه بهره‌مند‌است.
او افزود: ورزش قهرمانی و تلاش‌های هیئت‌های ورزشی توسط خبرنگاران دیده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: طریقه اتصال خبرنگاران به هیئت‌های ورزشی در حوزه روابط عمومی باید تعریف‌شده باشد و رسانه‌ها جنبه تخصصی هر رشته ورزشی را در انتشار اخبار در نظر بگیرند.
عزیزپور گفت: لرستان پتانسیل خوبی در بحث رسانه دارد و ما باید از این پتانسیل درپوشش خبری فعالیت هیئت‌های ورزشی استان استفاده کنیم‌ تا هم انگیزه‌ای‌ برای خبرنگاران و ورزشکاران باشد وهم کمک‌های دستگاه ورزش به اصحاب رسانه شکل قانونی به خود بگیرد.
وی بیان کرد: روسای هیئت‌ها با استفاده از ظرفیت خبرنگاران به‌عنوان روابط عمومی بهتر با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ارتباط برقرارمی کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از اعزام ۲۰ ورزشکار لرستانی به مسابقات جاکارتا خبر داد و یادآور شد: روسای هیئت‌های ورزشی در بحث اعزام ورزشکاران اعزامی به جاکارتا حضور فعال داشته باشند.
عزیز پور تأکید کرد: روسای هیئت‌های ورزشی بحث کنترل و نظارت بر عملکرد هیئت‌های شهرستان را مدنظر قرار دهند و به‌صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان حضور پیدا کنند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا