یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم نوجوانان طلایی پوشان خرم‌آباد در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی دسته اول ایران مسابقه سوم خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.
به گزارش یافته به نقل از خبر آنلاین، در این دیدار بازیکنان آینده دار طلایی پوشان با نمایش یک بازی زیبا و تکنیکی توانستند با دو گل اتحاد شهرکرد را شکست دهند گل‌های این بازی در دقایق 30 با ضربه زیبای محمدامین محمدی و در دقیقه 80 با ضربه سر سید مهدی نوربخش به ثمر رسید.
بازیکنان شایسته این تیم تاکنون از همه توان خود برای پیروزی استفاده کرده و در بازی آخر که مقابل نوجوانان کنگاور می‌باشد در صورت کسب حداقل امتیاز به لیگ برتر ایران صعود خواهند کرد.
در بازی‌های این تیم نباید از شایستگی تک‌تک بازیکنان این تیم گذشت بازی‌های زیبای محمد صالحی و امیررضا اسکینی و خط دفاعی تیم بخصوص امیرحسین حافظی و جنگندگی سید احسان موسوی و همچنین سنگربان مطمئن تیم امیرحسین بهاروند نقش موثری در موفقیت‌های این تیم داشتند.
از سایر بازیکنان این تیم قطعاً در آینده بیشتر خواهیم شنید.
تیم فوتبال نوجوانان طلایی پوشان خرم‌آباد که به‌عنوان نماینده لرستان به مرحله نهایی مسابقات دسته اول ایران راه یافته است، اولین دیدار خود را برابر تیم پارس جم برازجان و دومین بازی را برابر نفت و گاز گچساران با پیروزی پشت سر گذاشته بود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا