یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، "وحید والی‌زاده‌مرادی" به عنوان مشاور رئیس این فدراسیون منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، والی‌زاده‌مرادی علاوه بر معاونت سازمان فنی و حرفه‌ای لرستان و ریاست مرکز علمی کاربردی مهارت خرم‌آباد، ریاست هیأت تیراندازی، ریاست انجمن کشتی دانشگاه‌ها، ریاست انجمن کشتی کارگران و مسئولیت کمیته کشتی بومی و محلی استان را در کارنامه دارد.
وی از چهره‌های فعال ورزش لرستان است و در حال حاضر ریاست هیأت کشتی استان را بر عهده دارد. بدون شک حضور چهره‌های پرتلاش لرستان در رأس ورزش کشور می‌تواند کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش لرستان باشد.
 
غلام محمدی سرمربی جدید تیم کشتی دانشجویان کشور شد
"غلام‌رضا محمدی" قهرمان پرآوازه لرستانی و دارنده 4 نشان نقره و برنز جهان، به‌عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران انتخاب شد.
پس از جلسه مشترک فدراسیون کشتی و فدراسیون دانشجویی کشور، محمدی که در گذشته نیز سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران را به عهده داشت به‌عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان انتخاب شد.
همچنین ابراهیم مهربان و هادی حبیبی نیز به‌عنوان مربیان این تیم انتخاب شدند.
 
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد منصوب شد
 معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد معرفی شد.
طی حکم صادره از طرف شهریار رحمانی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد، رحمان حیدری به عنوان معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد معرفی شد.
حیدری از کارکنان اداره ورزش و جوانان لرستان است که مسئول دفتر مدیر کل و کارشناس امور فرهنگی اداره کل را در کارنامه کاری خود دارد.
چند انتصاب در حوزه ورزش لرستان و کشور

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا